یزد - معاون توسعه و فنّاوری سازمان صدا و سیما گفت: رسانۀ ملّی تلاش می‌کند تا در جهت تقویت نظام و حفظ وحدت ملّی گام بردارد و درک و شناخت مشکلات و محدودیتهای دولت گام بردارد.

رسانۀ ملّی در جهت تقویت نظام و حفظ وحدت ملّی گام برمی دارد

به گزارش قدس آنلاین، رضا علیدادی صبح شنبه در دیدار با استاندار یزد اظهار داشت: در این هشت ماهۀ اخیر در صدا و سیما تلاش شده  برنامه هایی تولید و پخش شود که موجب تقویت اقتدار جمهوری اسلامی ایران و انسجام ملّی شود.                       

استاندار یزد نیز در این دیدارضمن تبریک ایام الله دهۀ فجرگفت: این روزها روزهایی فراموش نشدنی و متعلق به همۀ ملّت ایران است و رسانۀ ملّی باید  دستاوردها ی دولت را به نحو شایسته اطلاع رسانی کند زیرا دستاوردهای دولت در حقیقت دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی است.

سیدمحمد میر محمدی  به نقش تاثیرگذار صدا و سیما در ایجاد امید و شور و نشاط در مردم اشاره  کرد وافزود: خوشبختانه در صدا و سیمای مرکز یزد با تدبیر مدیرکل این مرکز شاهد برنامه های ارزشمند و متناسب با فرهنگ دارالعباده در شبکۀ تابان هستیم.
وی تصریح کرد: صدا و سیمای مرکز یزد برای آگاهی دادن به مردم، اطلاع رسانی به موقع، ایجاد نشاط و سلامت اجتماعی در جامعه و انتقال مشکلات از مردم به مسئولان برنامه های خوبی را تولید کرده است.

استاندار یزد خاطرنشان ساخت: هدف همۀ مسئولان در جمهوری اسلامی ایران مشترک است و آن خدمت به مردم، تقویت نظام و حفظ انقلاب و تلاش برای اقتدار و انسجام ملّی است.
احمد پهلوانیان مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد نیز در این دیدار با بیان اینکه فضای همدلی و تعامل خوبی در استان وجود دارد از استاندار یزد و معاونان استاندار برای حمایت هایی که از صدا و سیمای مرکز یزد داشته اند، تقدیر و تشکر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.