گلبهار- صبح شنبه و در مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی، امام جمعه گلبهار، فرماندار چناران و تنی چند از مسئولان نظامی و انتظامی ساختمان دادگاه شهر گلبهار به بهره برداری رسید.

ساختمان دادگاه بخش گلبهار افتتاح شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در این مراسم رئیس کل دادگستری استان در سخنانی با تبریک ایام الله دهه فجر و با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و شهدای گرانقدر انقلاب اظهار کرد: همه ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی مفتخر به خدمتگزاری این مردم هستیم و در این راستا در هشت شهر استان خراسان رضوی ساختمان دادگاه و دادگستری در حال احداث داریم.

حجت الاسلام علی مظفری افزود: همان طورکه در رژیم گذشته دستگاه قضایی مورد غضب شاه ملعون بود در نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز متاسفانه عده ای که خود را منتخب و نماینده مردم می دانند و در برابر فعالیتهای دستگاه قضا و ارائه خدمت به مردم توسط این قوه که یکی از ارکان اصلی نظام است جبهه گیری می کنند که شایسته مقام یک منتخب و نماینده مردم نیست.

وی ابرازامیدواری کرد: دستگاه قضایی استان این آمادگی را دارد که در صورت آماده و مهیا شدن زیرساختهای لازم دادگاه بخش گلبهار به دادگستری ارتقا پیدا کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.