شهرکرد-در یازدهمین همایش ملی تکریم چهر ه های قرآنی، از استاد علی اسماعیلی، به‌عنوان پیشکسوت قرآن کریم تجلیل شد.

استاد «علی اسماعیلی» در یازدهمین همایش تکریم چهر ه های قرآنی تجلیل شد

به گزارش قدس آنلاین، رئیس اداره امور قرآنی چهار محال و بختیاری گفت: همایش ملی تکریم چهر های قرآنی هر سال در ایام دهه فجر از طرف سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می‌شود و در این مراسم از ۳۹ نفر از اساتید، پیشکسوتان قرآنی، حافظان دارای مدرک درجه یک و دو حفظ قرآن و رتبه های برتر مسابقات قرآن تجلیل شد.

مهدی پرتوی افزود:بر همین اساس یازدهمین همایش ملی تکریم چهره‌های قرآنی شامگاه جمعه با حضور حجت‌الاسلام حمید محمدی دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی، حجت‌الاسلام سید مهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، مهدی قره‌شیخلو رئیس سازمان دارالقرآن الکریم و جمعی از اساتید و پیشکسوتان قرآنی در مجموعه فرهنگی سرچشمه تهران برگزار شد.

وی ادامه داد: در این آیین از برگزیدگان قرآنی در سه بخش دارندگان رتبه اول تا سوم مسابقات بینالمللی سال ۹۵، حافظان قرآنی که توانسته اند مدارک درجه ۱ و ۲ در رشته حفظ قرآن که مدرک آنها معادل ارشد و دکترا است بدست آورند و همچنین کسانی که از ۲۰ سال تا نیم قرن سابقه آموزش و تفسیر قرآن دارند تجلیل شد.

مهدی پرتوی، رئیس اداره امور قرآنی چهار محال و بختیاری گفت: اداره امور قرآنی امسال، طبق معیار هایی که سازمان دارالقرآن الکریم اعلام کرده بود چند تن از اساتید و برترین های قرآنی استان را به سازمان معرفی کرد و از بین آنها استاد علی اسماعیلی به منظور تکریم و تجلیل از خدمات قرآنیشان برگزیده شد.

وی با بیان اینکه استاد علی اسماعیلی از قاریان برتر و پیشکسوت استان است ادامه داد: استاد علی اسماعیلی متولد ۱۳۴۶ و دارای عناوین برتر کشوری و استانی به دفعات مکرر و رتبه ی نخست مسابقات کشوری ابتهال در سال ۱۳۸۸ است.

مهدی پرتوی بیان کرد: علی اسماعیلی مدت ۱۸ سال مسئولیت دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان را برعهده داشت و منشاء خدمات شایانی در سطح استان بود.

وی ادامه داد: استاد اسماعیلی همچنین چهره ای موفق در زمینه ی شعر آیینی و مداحی است.

پرتوی در پایان گفت: در دوره های گذشته هم چند تن از اساتید و پیشکسوتان قرآنی استان از جمله استاد اسد الله مجدزاده، استاد مسعود داوری و سیده کبری پیر دهقان مورد تجلیل و تکریم قرار گرفته اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.