اصفهان- رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه شهرداری باید قول هایی که به مردم می دهد را در زمان مقرر اجرایی کند.

شهرداری باید قول هایی که به مردم می دهد را در زمان مقرر اجرایی کند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، رضا امینی  پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر اصفهان با اشاره به اینکه شهرداری باید قول هایی که به مردم می دهد را سر موعد اجرایی کند، اظهار کرد: لازم است خرید ۲۵۰ دستگاه اتوبوس تا دهه فجر، تکمیل خط دوم اتوبوس های تندرو، تهیه ۵ هزار دستگاه موتور برقی و تکمیل میدان استقلال هر چه سریعتر اجرایی و به مردم شهر تقدیم شود.

کارمندان شهرداری نباید در ساعات اداری در محافل مختلف شرکت کنند

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از رفتار شخصی برخی از کارکنان شهرداری در ارتباط با خروج بی مورد در ساعات اداری وحضور  در محافل مختلف تاکید کرد: نباید اجازه داده شود که یک فرد از امکانات شهر به نفع خود استفاده کند و شهرداری اصفهان باید در این زمینه روال نظارتی خود را بیش از پیش فعال کند.


رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به عدم تحقق درآمدهای شهری گفت: شهرداری های باید بداند که اگر مناطق و سازمان ها را برای تحقق درآمدهای پایدار تحت فشار قرار دهد، سلامت مالی شهرداری ها به خطر خواهد افتاد و باید شهرداری این مساله را به صورت جدی مورد توجه داشته باشد

امینی در قسمتی دیگر از سخنان خود به سیستم مکانیزه شهری اشاره کرد و گفت: برای این سیستم هزینه های بسیاری شده است و باید شهرداری ها از اکنون این سیستم را نصب کنند تا در سه ماهه اول سال آینده بتوانند خدمات خود را بوسیله آن ارایه دهند چرا که با استفاده از این سیستم بسیاری از واسطه گری ها حذف می شود.

امینی تاکید کرد: مناطقی که تاکنون نسبت به راه اندازی سیستم مکانیزه شهرسازی اقدام نکرده اند، هر چه سریع تر باید برنامه ریزی و اقدام کنند.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین با اشاره به پرداخت مطالبات پیمانکاران شهرداری گفت: اگر شهرداری در پرداخت مطالبات پیمانکاران مشکل دارد نباید پروژه های جدیدی را شروع کند و بهتر است شهرداری در نظر داشته باشد که در وهله اول نسبت به تسویه حساب با پیمانکاران در حال کار وارد عمل شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.