۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴
کد خبر: 500358

زن جوان نمی‌دانست کار کیست اما آنچه می‌دانست این بود که آبروی چندین و چند ساله‌اش بر باد رفته است.

انتقام شیطانی خواهرشوهر

قدس آنلاین - زن جوان پس در شکایت تردید نکرد، او پس از ثبت شکایتش به پلیس فتا رفت و به شرح ماجرا پرداخت و گفت: باورم نمی‌شد وقتی یکی از دوستانم تماس گرفت و گفت که تصاویر خصوصی من، شماره تلفنم و مطالبی درباره من در تلگرام منتشر شده که هر کس آن را ببیند آبرویم رفته است.
مأموران پلیس فتا به محض شنیدن سخنان زن جوان تلاش خود را برای شناسایی مجرم یا مجرمان آغاز کردند، آن‌ها پس از ساعتی عملیات فنی و تخصصی متهم را شناسایی کردند که برخلاف پیش‌بینی آن‌ها یک زن 25 ساله و جوان بود. محل زندگی متهم نیز در قوچان شناسایی شد و پس از هماهنگی‌های قضایی مأموران این زن جوان را در خانه‌اش بازداشت و به مرکز پلیس فتا انتقال دادند.


رویارویی شاکی با متهم صحنه‌ای عجیب را رقم زد چرا که شاکی پس از دیدن متهم اصلاً باورش نمی‌شد اینکار از سوی خواهرشوهرش صورت گرفته باشد. متهم 25 ساله که در تمام مراحل رویارویی سرش را پایین انداخته بود و حرفی نمی‌زد در بازجویی‌ها اعتراف کرد که مدتها بود با زن برادرم مشکل داشتم و این مشکلات آنقدر ادامه یافت که تبدیل به یک کینه بزرگ شد، یک روز که در خانه تنها بودم و تصاویر او را در گوشی‌ام مرور می‌کردم گویی تمام وسوسه‌های شیطانی روی ذهن من متمرکز شد و ناگاه من را وادار به این عمل شیطانی کرد.

پروفایلی با یکی از عکسهای شاکی و خط تلفنی که تقریباً هیچ کس از آن اطلاع نداشت ساختم و علاوه بر انتشار عکسهای کاملاً خصوصی او مطالبی نوشتم که حتی شرمم می‌آید دوباره آن‌ها را بخوانم.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.