۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳
کد خبر: 500363

دو سارق حرفه‌ای و یک نمکی دوره گرد به اتهام ارتکاب سرقت‌های سریالی خودرو در مناطق مختلف مشهد دستگیر شدند.

همدستی با نمکی دوره گرد

قدس آنلاین - فرمانده انتظامی مشهد با اعلام این خبر گفت: تیم‌های دایره آگاهی کلانتری سناباد در پیگیری پرونده سرقت‌های سریالی خودروها، با انجام بررسی‌های علمی به سرنخ‌هایی دست یافتند که منجر به ردزنی عاملان این سرقت‌ها شد.

سرهنگ محمد بوستانی افزود: این مأموران سپس با تحقیقات گسترده میدانی و استفاده از منابع اطلاعاتی خود، منزل مسکونی که پاتوق عاملان سرقت‌ها بود را شناسایی کرد و به طور نامحسوس زیرنظر گرفتند و پس از کسب هماهنگی های قضایی زمانی که از حضور تمامی اعضای این باند در منزل اطمینان یافتند، عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه را به اجرا گذاشتند.

وی گفت: در این عملیات سه نفر اعضای باند سرقت در حال اوراق کردن یک خودروی پژو پارس مشکی رنگ به دام افتادند. سرکرده باند که مردی ۴۶ ساله است و چند فقره سابقه کیفری در پرونده‌اش دارد، به تازگی از زندان آزاد شده و با همدستی یکی دیگر از مجرمان حرفه‌ای و یک نمکی دوره گرد که مالخر اموال مسروقه نیز می‌باشد، مرتکب سرقت‌های سریالی خودرو و اوراق کردن آن می‌شدند.

به گفته سرهنگ بوستانی اعضای این باند تاکنون به سرقت چهار خودرو اعتراف کرده‌اند که بازجویی و تحقیقات از آن‌ها همچنان ادامه دارد.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.