مشهد- مدیر اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر، مسابقه فرهنگی «کبوتران حرم» برای مخاطبان و کودکان زائر طراحی شده، مشتمل بر مطالب جذاب و سرگرم کننده است و با هدف آشنا کردن کودکان با آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی اجرا می شود.

مسابقه فرهنگی «کبوتران حرم» در حرم مطهر رضوی برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام علی پایاب با بیان این خبر اظهار کرد: این مسابقه فرهنگی ویژه کودکان۷ تا۱۱سال با رویکرد آشنایی کودکان با الگوهای اسلامی انقلابی اجرا می شود.

مدیر اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه در حرم مطهر رضوی در حوزه کودکان هیچ سرگرمی خاصی صورت نمی‌گیرد، گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی ویژه کودکان فرصت زیارت را برای والدین فراهم می کند، آستان قدس رضوی در راستای تسهیل زیارت والدین مسابقه فرهنگی «کبوتران حرم» ویژه کودکان را طراحی و در مناسبت های مختلف اجرا می کند.

پایاب اظهار کرد: ارائه شعر، جدول، داستان، لطیفه، معما و مسابقه از جمله مطالبی است که به منظور معرفت افزایی و انتقال ارزش های دینی به زائران خردسال امام هشتم(ع) از سوی اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی در مناسبت‌های مختلف سال در حرم مطهر رضوی ارائه می شود.

مدیر اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی تصریح کرد: مسابقه فرهنگی «کبوتران حرم» ویژه کودکان در حرم رضوی متناسب با ایام الله دهه فجر برگزار می شود.

وی با اشاره به چگونگی شرکت و تکمیل پاسخنامه‌ این مسابقه فرهنگی گفت: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقات می توانند با مراجعه به بخش مسابقات پرتال جامع آستان قدس رضوی به نشانه www.aqr.ir یا با ارسال پاسخ صحیح به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۰۲۲۲۲ در این مسابقه شرکت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.