وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه علاقه‌مندیم از توان نهادهای اقتصادی در حوزه سلامت استفاده کنیم، گفت: متاسفانه در کشور ما همه چیز دولتی است و به خاطر همین نهادهای اقتصادی پای کار نمی‌آیند.

نهادهای اقتصادی به خاطر دولتی بودن سیستم پای کار نمی‌آیند/ افتتاح 5 بیمارستان‌ در ماه‌های آینده

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی شامگاه امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح بیمارستان برکت امام خمینی(ره) در میانه، اظهار کرد: این چهارمین بیمارستان است که افتتاح می کنیم، بنیاد برکت امام خمینی(ره) در تجهیز و تکمیل این بیمارستان ما را یاری کردند.

وی افزود: پنج بیمارستان دیگر ظرف چند ماه آینده در همین قالب افتتاح خواهیم کرد.

قاضی‌زاده‌هاشمی با اشاره به اینکه از افتتاح این بیمارستان خوشحالیم، خاطرنشان کرد: امکانات این بیمارستان بسیار خوب بوده و کادر درمانی بسیار خوبی هم دارد. امیدواریم با افتتاح آن بتوانیم به مردم میانه و شهرهای اطراف خدمات درمانی مطلوبی ارائه دهیم‌.

وی با اشاره به اینکه شهرستان میانه حادثه خیز است، بیان کرد: با توجه به اینکه میانه در مسیر راه های مواصلاتی استان قرار دارد، سوانح رانندگی در این منطقه بی‌شمار رخ می‌دهد، به هر حال امیدواریم حوادث کمتری رخ دهد و خدای ناکرده اگر حادثه ای هم رخ دهد، بهترین خدمات را ارائه کنیم.

وزیر بهداشت گفت: پیش از این بیمارانی که نیاز به خدمات پیشرفته داشتند به تبریز و دیگر شهرستان ها اعزام می شدند که اکنون تمام امکانات در این بیمارستان وجود دارد و از نظر هتلینگ نیز در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد.

وی افزود: همچنین با افتتاح این بیمارستان عدالت در خدمات‌رسانی نیز رعایت شده و مردم میانه نیز به اندازه دیگر شهرهای استان از خدمات پزشکی بهره می‌برند.

وزیر بهداشت با بیان اینکه علاقه‌مندیم از توان نهادهای اقتصادی در حوزه سلامت استفاده کنیم، یادآور شد: متاسفانه در کشور ما همه چیز دولتی است و به خاطر همین نهادهای اقتصادی پای کار نمی‌آیند. نهادهای اقتصادی باید در رویه خود تجدید نظر کرده و در حوزه بهداشت نیز همچون بخش‌های نفت، گاز، کشاورزی و ... فعال شوند.

وی در خصوص نبود اورژانس هوایی در شهرستان میانه، گفت: ارتش جمهوری اسلامی در این منطقه پایگاهی ندارد و ما نیز از توان هوانیروز و ارتش در آمبولانس استفاده می کنیم.

قاضی زاده هاشمی خاطرنشان کرد: رفته رفته وزارت بهداشت خودش ناوگان آمبولانس هوایی را راه‌اندازی کرده و برای رفع این مشکل میانه به دنبال راه چاره هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.