نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید در انتخابات شرکت کنند و هنگامی‌که حقوق نماینده مشخص بوده ولی در انتخابات هزینه میلیاردی خرج می‌کند نباید به آن رأی دهند.

کاندیداهایی با تبلیغات میلیاردی لیاقت رأی دادن ندارند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، احمد امیرآبادی فراهانی امشب در مراسم بزرگداشت روز بسیج مهندسین صنعت که در سالن اتاق بازرگانی برگزار شد، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در رابطه با مسائل داخلی علی‌رغم مشکلاتی که دشمنان به وجود آوردند و وضعیتی که قبل از انقلاب در طول سی‌وچند سال به وجود آمد می‌خواهند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ریشه‌کن کنند.

وی افزود: دستاوردهایی که قبل از انقلاب و بعد از انقلاب داشته‌ایم هیچ‌وقت قابل‌مقایسه نخواهد بود، در زمان انقلاب حدود 165 هزار دانشجو در سطح کشور داشتیم که این رقم الآن به 5 میلیون رسیده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کشور ایران در عرصه بهداشت و درمان پیشرفت چشم‌گیری داشته است که در سال 57 از هر 1000 کودکی که به دنیا می‌آمد 111 نفر از دست می‌رفتند که امروز این آمار از 111 کودک به 14 کودک رسیده است.

وی بابیان اینکه همه دنیا جمع شده‌اند که مانع پیشرفت انقلاب شوند، عنوان کرد: کشور ما دارای مشکلاتی است که این مشکلات به وضعیت خودمان از همین اختلاسات برمی‌گردد، که مردم باید در انتخابات شرکت کنند و هنگامی‌که حقوق نماینده مشخص بوده ولی در انتخابات هزینه میلیاردی خرج می‌کند نباید به آن رأی دهند.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: اگر همان روحیه انقلابی را که بخشی از آن در میان جوانان است حفظ کنیم و به رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه کنیم دیگر به مشکل بر نخواهیم خورد.

وی با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی دارای عظمت است، بیان کرد: اینکه ابرقدرت‌ها بدون اجازه ایران نمی‌توانند در منطقه کاری انجام دهند بیانگر عزت و اقتدار کشور ایران است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمنان انقلاب، داعش و تکفیری‌ها را به وجود آوردند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نابود کنند این اتفاقی است که دشمنان به دنبال آن هستند که متأسفانه بعضی‌ها در داخل هم به‌صورت خواسته یا ناخواسته می‌خواهند در زمین دشمن بازی کنند.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران با کمترین هزینه در سوریه و کشورهای اسلامی بیشترین دستاورد را به خلاف دشمنان داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.