میانه- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه علاقه‌مندیم از توان نهادهای اقتصادی در حوزه سلامت استفاده کنیم، گفت: متاسفانه در کشور ما همه چیز دولتی است و به خاطر همین نهادهای اقتصادی پای کار نمی‌آیند.

نهادهای اقتصادی به حوزه سلامت ورود کنند/ افتتاح ۵ بیمارستان طی ماههای آینده

به گزارش قدس آنلاین، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح بیمارستان برکت امام خمینی(ره) در میانه، اظهار کرد: این چهارمین بیمارستان است که افتتاح می کنیم، بنیاد برکت امام خمینی(ره) در تجهیز و تکمیل این بیمارستان ما را یاری کردند.

وی افزود: پنج بیمارستان دیگر ظرف چند ماه آینده در همین قالب افتتاح خواهیم کرد.

قاضی‌زاده‌هاشمی با اشاره به اینکه از افتتاح این بیمارستان خوشحالیم، خاطرنشان کرد: امکانات این بیمارستان بسیار خوب بوده و کادر درمانی بسیار خوبی هم دارد. امیدواریم با افتتاح آن بتوانیم به مردم میانه و شهرهای اطراف خدمات درمانی مطلوبی ارائه دهیم‌.

وی با اشاره به اینکه شهرستان میانه حادثه خیز است، بیان کرد: با توجه به اینکه میانه در مسیر راه های مواصلاتی استان قرار دارد، سوانح رانندگی در این منطقه بی‌شمار رخ می‌دهد، به هر حال امیدواریم حوادث کمتری رخ دهد و خدای ناکرده اگر حادثه ای هم رخ دهد، بهترین خدمات را ارائه کنیم.

وزیر بهداشت گفت: پیش از این بیمارانی که نیاز به خدمات پیشرفته داشتند به تبریز و دیگر شهرستان ها اعزام می شدند که اکنون تمام امکانات در این بیمارستان وجود دارد و از نظر هتلینگ نیز در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد.

وی افزود: همچنین با افتتاح این بیمارستان عدالت در خدمات‌رسانی نیز رعایت شده و مردم میانه نیز به اندازه دیگر شهرهای استان از خدمات پزشکی بهره می‌برند.

وزیر بهداشت با بیان اینکه علاقه‌مندیم از توان نهادهای اقتصادی در حوزه سلامت استفاده کنیم، یادآور شد: متاسفانه در کشور ما همه چیز دولتی است و به خاطر همین نهادهای اقتصادی پای کار نمی‌آیند. نهادهای اقتصادی باید در رویه خود تجدید نظر کرده و در حوزه بهداشت نیز همچون بخش‌های نفت، گاز، کشاورزی و ... فعال شوند.

وی در خصوص نبود اورژانس هوایی در شهرستان میانه، گفت: ارتش جمهوری اسلامی در این منطقه پایگاهی ندارد و ما نیز از توان هوانیروز و ارتش در آمبولانس استفاده می کنیم.

قاضی زاده هاشمی خاطرنشان کرد: رفته رفته وزارت بهداشت خودش ناوگان آمبولانس هوایی را راه‌اندازی کرده و برای رفع این مشکل میانه به دنبال راه چاره هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.