قم- مرجع تقلید شیعیان بابیان اینکه کار جهادی همچون کار پیامبران است، گفت: امید است که گروه جهادی خدمت‌گذار مردم باشند و خدمت گروه‌های جهادی راه و مسیر پیامبران است ازاین‌رو تا می‌توان باید در مسیر خدمت‌گذاری بود.

گروه‌های جهادی راه و مسیر پیامبران (ع) را ادامه می دهند

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی با جمعی از اساتید و دانشجویان گروه جهادی دانشگاه شهید محلاتی، با تبریک ایام‌الله دهه فجر و ولادت حضرت زینب(س) اظهار داشت: هدف تمامی انبیا و رسل نزدیکی مردم به خداوند است و در فرمایشات ائمه(ع) این مطلب به چشم می‌خورد.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید براینکه تمامی انبیا باهدف به باور رساندن مردم به‌حق تعالی به رسالت رسیده‌اند، افزود: ۱۲۴ هزار پیامبر همگی در راستای یک هدف به پیامبری رسیده‌اند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم بابیان اینکه تمامی آیات قرآن کریم تصدیق‌کننده یکدیگر است، گفت: با کنار هم قرار دادن آیات در کنار هم این مسئله را نشان  می‌دهد که آیات خداوند زبان به شکوه از انسان می‌گشاید و ما همین‌قدر که در مسیر الهی قرار گرفته‌ایم و قرآن صفحه عمل من و شما را نشان می‌دهد، خود جای شکر دارد.

آیت‌الله علوی گرگانی خاطرنشان کرد: حرکت جهادی برای آن است که امر خداوند را اجرا کنیم و این راه مستقیم است و این حرکت به معنای آن است که امر و رضای خداوند در این کار است از همین رو باید همواره به یاد خداوند و یاد بیچارگان باشیم.

وی بابیان اینکه پیامبر اکرم (ص) فرموده‌اند که جبرائیل همواره به‌یاد بیچارگان بودن را مورد تأکید قرار می‌داد، گفت: خداوند ما را برای خدمت به مردم فرستاده است. حتی محبت پیامبر اکرم(ص) به آن دنیا نیز سرایت می‌کند و خداوند به ما افتخار می‌کند چراکه خداوند دنیا را در گرو دوستی پیامبر اکرم(ص) قرار داده است.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با بیان اینکه کار جهادی همچون کار پیامبران است، گفت: امید است که گروه جهادی خدمت‌گذار مردم باشند و خدمت گروه‌های جهادی راه و مسیر پیامبران است ازاین‌رو تا می‌توان باید در مسیر خدمت گذاری بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.