به گزارش دیلی میل، اگر شیاطین سرخ موفق نشوند در این فصل لیگ برتر سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند، ۸۵ میلیون پوند ضرر خواهند کرد.

ضرر ۸۵ میلیون پوندی منچستریونایتد در صورت عدم راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از طرفداری، منچستریونایتد با ژوزه مورینیو در این فصل رقابت های لیگ برتر انگلیس در رده ششم جدول قرار دارد و اگر می خواهد فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حاضر باشد باید در جمع چهار تیم برتر، فصل را تمام کند. 

به گزارش دیلی میل در صورتی که منچستریونایتد سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب نکند، اسپانسر پیراهن این تیم یعنی آدیداس از قرارداد ۷۵۰ میلیون پوندی اش، ۲۲.۵ میلیون پوند کسر خواهد کرد. قرارداد ده سال آدیداس با منچستریونایتد دارای بندی است که اگه این تیم در دو فصل پشت سر هم سهمیه لیگ قهرمانان کسب نکند، این رقم از قراردادشان کسر خواهد شد.

همچنین منچستریونایتد ۶۰ میلیون پوند بابت حق پخش تلویزیونی اش ضرر خواهد کرد. آنها فصل گذشته با حذف در مقابل لیورپول در لیگ اروپا، بابت حق پخش تلویزیونی اروپایی، ۲۸ میلیون پوند دریافت کردند.

همچنین به گزارش دیلی میل، اگر منچستریونایتد به لیگ قهرمانان راه پیدا نکند، ۵ درصد از پول بلیط وی آی پی این تیم کسر خواهد شد و این رقم چیزی حدود ۳ میلیون پوند خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.