مدیر شبکه دو سیما گفت: در حال حاضر مجموعه تلویزیونی «کلاه قرمزی» به سرعت در حال پیش تولید است و طی روزهای آتی وارد مرحله تولید خواهد شد.

«کلاه قرمزی ۹۶» در آستانه کلید خوردن/ سریال نوروزی شبکه دو هنوز نهایی نشده است

به گزارش «قدس آنلاین»،   «محمدرضا جعفری جلوه» مدیر شبکه دو سیمادرباره حضور قطعی مجموعه تلویزیونی «کلاه قرمزی» در نوروز امسال گفت:‌ انشاله نوروز ۹۶۶ شاهد یکی از جذاب‌ترین مجموعه‌های «کلاه قرمزی» خواهیم بود.

وی ادامه داد:‌ در حال حاضر این مجموعه تلویزیونی به سرعت در حال پیش تولید است و طی روزهای آتی وارد مرحله تولید خواهد شد.

مدیر شبکه دو سیما بیان داشت:‌ همچنین به رسم هر ساله این مجموعه، امسال هم عروسک‌های جدیدی در کنار عروسک‌های دوست داشتنی پیشین قرار می‌گیرند.

جعفری جلوه با اشاره به اینکه در فضای مجازی شایعه‌ای مبنی بر عدم حضور عروسک کلاه قرمزی در نوروز ۹۶، نیز گفت:‌نه این صرفا یک شایعه است. در این سالهای اخیر مرحوم دنیا فنی زاده طوری تدبیر کرده بودند تا آرام آرام افراد و عروسک‌گردان‌های دیگری در کنارش، کار او را کامل کنند و در آخرین مجموعه «کلاه قرمزی» که حضور داشت، برخی از عروسک‌گردان‌های دیگر به او کمک می‌کردند. لذا فنی زاده جای خود را به همکاران خوب دیگرش سپرده بود و به امید خداوند عروسک‌گردان‌های خوب دیگری رسالت او را به خوبی ادامه خواهند داد.

وی درباره اینکه این عروسک به کدام عروسک‌گردان حاضر در این مجموعه تلویزیونی سپرده خواهد شد، نیز گفت:‌ دوستان در مجموعه پیگیر هستند و هیچ مشکلی بابت این موضوع نیست.

جعفری جلوه با اشاره به حضور عروسک‌های جدید در این سریال نیز گفت:‌ در هر دوره‌ای ما شاهد تعدادی عروسک جدید هستیم، اما حجم عروسک‌های حاضر در این مجموعه آنقدر متعدد است که به سهم خود ذهن همه مخاطبان را پر می‌کند.

وی ضمن بیان سریال نوروزی شبکه دو سیما نیز عنوان داشت: هنوز معاونت سیما در حال تصمیم‌گیری هستند تا بهترین آثار را در ایام نوروز به شبکه‌های اصلی سیما روانه کنند. با توجه به اینکه در خبرها اعلام شده سریال «مرز خوشبختی» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده گزینه نوروزی سال ۹۶ این شبکه است، اما این احتمال وجود دارد تا سریال دیگری نیز به گزینه‌هایمان افزوده شود.

وی درباره سرنوشت حضور مرحوم حسن جوهرچی در سریال «آرام می‌گیریم» نیز گفت: اصل بازی او رخ داده و طبیعی است که باید برای ادامه نقش او تدبیر دیگری صورت گیرد. قصه تغییر محسوسی  نمی‌کند، اما در هر حال بازی او باید به نحوی تدبیر شود. دوستان از همان سکانس‌های قبلی استفاده خواهند کرد و بعید می‌دانم بازیگری جایگزین‌ کنند و سازندگان این سریال در حال بررسی این هستند که چطور می‌شود لحظات ویژه‌ای از حضور جوهرچی به سریال تزریق شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.