مشهد- وزیر اطلاعات گفت: امنیت نظام اسلامی نتیجه وحدت، همراهی و هم افزایی دستگاه هایی چون وزارت اطلاعات، وزارت کشور، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش، نیروی انتظامی، بسیج، قوه قضاییه است که با هم فکری و هم اندیشی در عرصه خدمت به کشور تعامل و همراهی می کنند.

امنیت نظام اسلامی نتیجه وحدت و همراهی دستگاه‌های مختلف است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام سیدمحمود علوی شامگاه یکشنبه در جمع علما و روحانیان خراسان رضوی در مشهد با تبریک ایام الله دهه فجر افزود: در شرایطی سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی را پشت سر می گذاریم که ناامنی کشورهای پیرامونی و دوردست و حتی اطراف ما را فرا گرفته است و جمهوری اسلامی ایران به تعبیر رهبر معظم انقلاب از امنیتی بی بدیل برخوردار است.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی هم بارها از این همدلی و همراهی ابراز خرسندی کردند که امنیتی بی بدیل را هم برای مردم به ارمغان آورده است.

وی عنوان کرد: دشمنان تمام توان خود را برای به چالش کشیدن کشور و امنیت آن به کار بسته اند اما در سایه تلاش ها و از خودگذشتگی های نیروهای بخش های امنیتی، نظامی، انتظامی کشور امنیتی بی نظیر حکمفرماست که در کنار تلاش های انجام شده همه این موفقیت ها در سایه اتکای به قدرت ملت و ایمان به خداوند محقق شده است.

حجت الاسلام علوی با بیان اینکه دستگاه اطلاعاتی ایران باید متناسب با نظام جمهوری اسلامی باشد، گفت: کار اطلاعاتی در این نظام مبتنی بر شرع مقدس اسلام، اخلاق و قانون جمهوری اسلامی که برگرفته از احکام اسلامی است، می باشد.

وی افزود: از این رو دستگاه اطلاعاتی در جمهوری اسلامی با سایر نقاط دنیا، که بدون هیچ تقیدی و آزادانه دست به هر اقدامی می زنند، بسیار متفاوت است.

وزیر اطلاعات ادامه داد: دستگاه امنیتی جمهوری اسلامی باید امنیت را برای آحاد جامعه اعم از نخبگان و توده ها تامین کند و اگر غیر از این باشد به خطا رفته ایم.

حجت الاسلام علوی با بیان اینکه نه تنها امنیت، بلکه باید احساس امنیت هم در جامعه حاکم شود، افزود: اگر خواهان شکوفایی، رشد و توسعه در تمامی زمینه ها هستیم باید این احساس امنیت در جامعه فراهم شود.

وی گفت: تروریستی که قصد بر هم زدن امنیت جامعه را دارد و می خواهد آن را به چالش بکشد باید بداند که پنجه فولادین اطلاعات آماده برخورد با اوست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.