گرگان- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خدمات ناباروری و دندانپزشکی در دوره بعد در طرح تحول سلامت در دست اقدام قرار می‌گیرد.

درمان ناباروری و خدمات دندانپزشکی به طرح تحول سلامت افزوده می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی صبح دوشنبه در حاشیه دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۲ سال و نیم از آغاز طرح تحول سلامت می‌گذرد که شاهد تحولات خوبی در این بخش بودیم و رضایتمندی مردم تامین شد هر چند مطالبات از بیمه‌ها این شیرینی را به کام ما تلخ کرد.

وی تصریح کرد: سطح خدمت به مردم سرعت و کیفیت خوبی گرفت و خدمات ادامه دارد اما بقیه حلقه‌های زنجیره را در دولت بعد باید شاهد آن باشیم از جمله خدمات دندانپزشکی که از مطالبات اصلی مردم است و دیگری خدمات ناباروری است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: هر چند در بخش ناباروری در بخش دولتی ۸۵ درصد محقق شده اما امیدواریم در دولت بعد شاهد تحقق کامل این نیاز جامعه باشیم.

وی درباره تغییرات و تحولات در بخش زیرساخت‌های نظام سلامت هم گفت: بیش از ۲۱ هزار تخت به بخش بیمارستانی افزوده شده که امروز  در بندرگز استان گلستان نیز شاهد بهره‌برداری خواهیم بود که با توجه به شرایط موجود بخش مهمی از آرزوها محقق شده اما برای ادامه مسیر نیاز به همکاری همه برای داشتن نظام سلامت متناسب با معیارهای انقلاب اسلامی داشته باشیم.

قاضی‌زاده هاشمی درباره مطالبات بخش بیمه‌ای این طرح هم گفت: مجلس ۸ هزار میلیارد تومان مصوب کرد که تاکنون تنها ۱۲۵۰ میلیارد به ما پرداخت شده که امیدواریم در هفته‌های پایانی سال بیمه‌ها به وعده‌های خود عمل کنند.

وی تاکید کرد: بخشی از این طلب را مردم به بیمه‌ها پرداخت کرده‌اند که باید شرکت‌های بیمه‌ای پرداخت کنند تا ما بدهی خود به دانشگاه‌ها و موسسات درمانی را پرداخت کنیم تا به آنچه قانون گفته با دریافت بدهی‌های خود و تصفیه با شرکای خود به وظیفه خود عمل کنیم.

وزیر بهداشت، درمان و علوم پزشکی درباره مطالبات پرستاران هم گفت: امیدواریم تا پایان سال به آنها پرداخت شود البته با محقق شدن و دریافت بدهی‌ها از طرف بیمه‌ها این امر محقق شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.