خرم آباد – مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از اشتغال ۲۰۰ نفر در بنگاه های اقتصادی استان در راستای اجرای طرح کارورزی فارغ التحصلان دانشگاهی خبر داد.

طرح کارورزی فارغ التحصلان دانشگاهی در لرستان اجرا شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی آشتاب صبح دوشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان، به روند برگزاری طرح کارورزی برای فارغ التحصیلان دانشگاهی در لرستان اشاره کرد و اظهار داشت: در این راستا ۲۰۰ نفر از فارغ التحصیلان دانشگاهی استان به بنگاه های اقتصادی معرفی و مشغول به کار شدند.

وی مهمترین هدف طرح کاروررزی دانشگاهی را ارتقاء مهارتی فارغ التحصیلان دانست و بیان داشت: یکی از خلاء ها و ایرادات اصلی بر نیروی کار استان نداشتن مهارت در فارغ التحصیلان دانشگاهی است که با اجرای این طرح می توان این خلاء را پر کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان عنوان کرد: در طرح کارورزی فارغ التحصلان به مدت ۱۲ ماه در بنگاه های اقتصادی مشغول به کار شده و پرداختی به این نیروهای ۴۰۰ هزار تومان خواهد بود.

آشتاب افزود: ۵۰ درصد از مبلغ پرداختی به این فارغ التحصیلان کارورز از سوی وزارت تعاون و ۵۰ درصد دیگر توسط واحد پذیرنده که مجریان طرح های اقتصادی هستند پرداخت می شود.

وی با اشاره به اینکه فارغ التحصیلان کارورز از بیمه حوادث برخوردار خواهند بود، ادامه داد: البته این افراد مشمول قانون کار نیستند تا از این طریق در راستای جذب و به کار گیری این افراد اطمینان خاطری برای کارفرما ایجاد شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.