سالار عقیلی ضمن تکذیب تولید مناسبتی آلبوم جدیدش هشدار داد «اینجانب حق پیگیری‌های قضایی را در صورت اثبات تعمد و شیطنت از سوی ناشران خبر برای خود محفوظ می‌دانم و در صورت احراز این موضوع، مسئله را در محاکم ذی‌صلاح پیگیری خواهم کرد.»

سالار عقیلی به دروغ‌پردازان درباره آلبوم جدیدش هشدار داد

به گزارش «قدس آنلاین»،  روز گذشته برخی از رسانه‌ها خبری را منتشر کردند که از انتشار قطعه‌ای با صدای سالار عقیلی و با عنوان «ایران سربلند» روایت می‌کرد. اما سالار عقیلی خواننده موسیقی ایرانی با نوشتنِ یادداشتی، انتشار این اثر را تکذیب کرد.

در خبری که روز گذشته یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ منتشر شد این‌چنین آمده بود: «موسیقی «ایران سربلند» به مناسبت سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی، با صدای سالار عقیلی و به همت مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر شد. این اثر از تازه‌های تولید مرکز موسیقی در ژانر سمفونیک ایرانی با آهنگسازی «پیمان خازنی» و صدای «سالار عقیلی» است.»

آلبوم جدیدم را غیر مناسبتی و برای وطن عزیز و مردم شریف کشورم  خواندم

اما سالار عقیلی در واکنش به این خبر نوشته است: «دیروز خبری با تیتر «سالار عقیلی برای انقلاب خواند» روی خروجی برخی از خبرگزاری‌ها قرار گرفت که محتوای آن را تکذیب می‌کنم چرا که قطعه خوانده شده اساسا مناسبتی نبوده و با هیچ جمع و ارگانی قراردادی مبنی بر مناسبتی بودنش منعقد نشده است.

اطلاعات منتشر شده در خبر مذکور مربوط به  مجموعه آلبومی است که از مدتی قبل با همکاری من، آقای پیمان خازنی و خانم نسیم شاملو  بر اساس غزل‌های معاصر در ۹ آهنگ در حال ضبط است و برای وطن عزیز و مردم شریف کشورم ساخته شده است.

باید به استحضار همه مردم ایران  برسانم که کار ضبط این آلبوم هنوز  به پایان نرسیده و گام‌های آخرش در حال برداشتن است بنابراین هنوز برای آلبوم و قطعات نامی انتخاب نکرده‌ایم. شاید نگارندگان این خبر صلاح مرا می‌خواهند اما دروغ نابودی می‌آورد و جز از راه صدق و راستی نمی‌توان برای مصلحت کسی گام برداشت.

مع الوصف اخباری مبنی بر خواندن قطعه و یا آلبومی با این عنوان با نام سالار عقیلی واقعیت ندارد و از سوی من به شدت تکذیب می‌شود. بدیهی است  اینجانب حق پیگیری‌های قضایی را در صورت اثبات تعمد و شیطنت از سوی ناشران خبر برای خود محفوظ می‌دانم و در صورت احراز این موضوع، مسئله را در محاکم ذی‌صلاح پیگیری خواهم کرد.

امید است اصحاب محترم رسانه از این پس اطلاعات مربوط به فعالیت‌های اینجانب را از مشاور رسانه‌ای‌ام دریافت کنند.»

در خبری که دیروز منتشر شد، محتوای قطعه‌ یاد شده از سوی مرکز موسیقی حوزه هنری در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت. همان‌گونه که سالار عقیلی در یادداشتش تاکید کرده این قطعه مناسبتی نیست و تنها برای ایران خوانده شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.