برانکو برای دیدار با استقلال که برای هواداران از اهمیت بالایی برخوردار است یک دغدغه بزرگ دارد و تلاش می کند این مشکل را حل کند.

گزارشی از دغدغه بزرگ برانکو برای دیدار با استقلال/ آیا پدیده‌ای ظاهر می‌شود؟

به گزارش قدس آنلاین، شطرنج بازیکن گیری در نیم فصل همچنان تبعات و پیامد دارد، از استقلال گرفته تا پرسپولیس و تراکتور سازی. البته بازیکن گیری در واقع پیش از نیم فصل شروع شد و در پی آن استقلال و تراکتورسازی با حکم فیفا شکست سختی خوردند اما با این حال این ماجرا ادامه دارد و هنوز باید منتظر اتفاق ها بود.

آن روزها استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی به دنبال هافبک دفاعی رفتند، برای استقلال آندرانیک تیموریان آمد و البته نتوانست بماند، در تراکتورسازی هم احمد نوراللهی آمد که او هم مشکل پیدا کرد اما پرسپولیس نتوانست بازیکنی در این پست بگیرد و اتفاقا نوراللهی را هم از دست داد.

با این وجود پرسپولیس آنقدر هماهنگی داشت و از کمال کامیابی نیا خوب استفاده کرد که تا این لحظه مشکلی از این بابت نداشته اما در دیدار تراکتورسازی  کامیابی نیا در حالی کارت زرد و قرمز گرفت که پرسپولیس هیچ بازیکنی در این پست برای جانشینی ندارد.

در واقع اگر تا قبل از نیم فصل نوراللهی جای کامیابی نیا را به طور کامل می گرفت، حالا برانکو ستون وسط پرسپولیس را از دست رفته می بیند و نوراللهی هم باید از پای تلویزیون دیدارهای پرسپولیس را ببیند به ویژه دربی پایتخت را که برای هر دو تیم استقلال و پرسپولیس داستان دیگری دارد.

برانکو شب بعد از بازی با تراکتورسازی جوابی برای این حلقه مفقوده نداشت، او می داند که کامیابی نیا چقدر برای پرسپولیس مهم است و حالا اویی را که بیشترین قطع توپ را دارد، در اختیار ندارد.

برخی می گویند برانکو رامین رضائیان را برای این کار در نظر گرفته است برخی دیگر هم ماهینی را برای این بازی از دید برانکو مناسب می دانند اما برانکو جواب این پرسش را فقط باید در تمریناتش پیدا کند. باید دید نگرانی های ایوانکوویچ برای دو بازی آینده چگونه مرتفع می شود و البته حالا می توان بهتر درک کرد که جنگ خرید هافبک های تدافعی در نیم فصل چقدر مهم و با اهمیت بوده است.

پرسپولیس حالا شهاب کرمی را به عنوان یک هافبک دفاعی به خدمت گرفته است اما از آنجایی که این بازیکن فرصت زیادی برای تمرین با سرخپوشان ندارد مشخص نیست برانکو از وی در دیدار با استقلال به عنوان جانشین کامیابی نیا استفاده خواهد کرد یا خیر.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.