کاپیتان استقلال گفت: بعد از بازی با السد قطر درباره مشکلات استقلال صحبت می کنم.

رحمتی: بعد از بازی با السد درباره مشکلات استقلال صحبت می کنم

به گزارش قدس آنلاین، سید مهدی رحمتی در مورد دیدار استقلال با السد قطر  در جمع خبرنگاران گفت: عضو یکی از پرافتخارترین تیم های آسیا هستم؛ استقلال ایران تیمی که دو بار قهرمان آسیا شده است و من دوست دارم با این تیم سومین قهرمانی را به دست بیاورم.

رحمتی در ادامه افزود: خیلی جالب است چهار روز پیش داشتم روزنامه های قدیمی را می خواندم. سالی که استقلال قهرمان شد در اولین بازی به مصاف السد رفت و در این دوره هم این اتفاق تکرار شده است.

وی در ادامه پیرامون مشکلات استقلال برای این دیدار  تاکید کرد: کل مجموعه در کنار هم سختی های زیادی را پشت سر گذاشته ایم  شرایط جوری است که اگر از بیرون ببینید آنچنان خوب نیست ولی همه در کنار هم تلاش می کنیم که بازی خوبی انجام بدهیم و از پرچم ایران دفاع کنیم.

کاپیتان استقلال در مورد احتمال استقبال هواداران استقلال گفت: : دوست دارم هواداران یکبار دیگر نشان بدهند که پرطرفدارترین تیم آسیا هستند و از بازیکنان جوان حمایت کنند. حمایت سکوها می تواند روی روند تیم تاثیرگذار باشد. دوست دارم به لطف خدا و همت بازیکنان و حمایت تماشاگران، فردا اولین گام را در آسیا با برد برداریم و به مرحله گروهی برسیم.

رحمتی در پاسخ به این سئوال که آیا توان شکست السد را با ستارگانش از جمله ژاوی دارید؟ گفت: یکسری از مشکلات هست که شما هم کمابیش در جریان آن هستید مثل محرومیت از نقل و انتقالات که بعد از پایان بازی به آن می پردازیم. راجع به ژاوی باید بگویم بعد از انقلاب از بازیکنان بزرگی است که به ایران می آید. این بازیکن چیزی کم و کسر ندارد. امیدوارم وقتی فردا به ورزشگاه می آید، تشویق شود تا متوجه شود خیلی از ایرانی ها طرفدار او هستند.

کاپیتان استقلال افزود: اینها اتفاقاتی است که قبل از بازی می افتد. امیدوارم اتفاقاتی که در زمین می افتد به نفع استقلال باشد. خودم به شخصه تک تک گلهایی که تیم السد زده بود را آنالیز کرده ام. شناخت خوبی از این تیم داریم. امیدوارم هواداران یک صندلی ورزشگاه را هم خالی نگذارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.