تایباد - طی مراسمی با حضور مدیر کل کمیته امداد استان خراسان رضوی (ع) ۲۲۵ طرح عمرانی مددجویان تحت پوشش شامل احداث مسکن ، ساخت حمام و سرویس بهداشتی و طرح های اشتغال و خودکفایی درشهر تایباد وروستاهای تابعه ومنطقه ویژه اقتصادی دوغارون افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

بهره برداری همزمان از ۲۲۵ طرح عمرانی مددجویی در تایباد

به گزارش قدس آنلاین، محسن مسعودیان راد ، مدیر کل کمیته امداد استان خراسان رضوی درمراسم بهره برداری از طرحهای اشتغال زایی مددجویان تحت پوشش وفرزندان آنان درمنطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت:با مسادعت مسوولان منطقه ویژه اقتصادی دوغارون دربحث اشتغال مددجویان تحت پوشش وفرزندان آنان گامهایی خوبی برداشته شده است.

وی عنوان کرد: سه هزار و ۳۱۰ پروژه عمرانی، اشتغال، حمایتی و عام المنفعه در دهه مبارکه فجر در حوزه مددجویی و اداری کمیته امداداستان خراسان رضوی (ع)و با اعتبار بیش از هشت میلیارد و ۳۶۵ میلیون تومان افتتاح می شود.

وی اظهار داشت: از سه هزار و ۳۱۰ پروژه ، ۴۹۰ طرح مربوط به طرح های اشتغال زایی است که این طرح ها شامل مشاغل کشاورزی و دامپروری در روستاها ، بخش صنفی و صنعتی و طرح های کسب و کار در شهرها ، راه اندازی کارگاه های آموزشی –کارآفرینی و تشویق کارآفرینان بر پایه خودکفایی خود و ایجاد شغل برای دیگر مددجویان است که اعتباری بیش از ۶۲۹ میلیون تومان در این امور هزینه شده است .

مدیر کل کمیته امداد استان خراسان رضوی به اجرای پروژه های عمرانی در شهر و روستاهای استان ویژه محرومان تحت پوشش کمیته امداد اشاره و بیان کرد:۲۰۷ پروژه عمرانی مددجویی با اعتبار کلی پنج میلیارد و ۹۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به افتتاح می رسد ، همچنین کلنگ احداث هشت باب مسکن مددجویی با اعتبار بیش از ۹۰ میلیون تومان زده می شود.

مسعودیان راد به برنامه های این نهاد در حوزه حمایتی نیز اشاره و افزود: یک هزار و ۱۲۲ سبد کالا با ارزش کلی ۱۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بین خانواده های تحت پوشش توزیع می شود.

وی اجرای طرح کوثر را از دیگر برنامه های این نهاد در ایام الله دهه فجر دانست و افزود : همزمان با دهه فجر ۳۰۹ فقره کمک هزینه ازدواج دختران تحت پوشش از محل کمکهای مردمی و امدادی با اعتبار ۶۱۸ میلیون تومان اهداء و انان راهی خانه بخت می شوند.

مدیر کل کمیته امداد استان خراسان رضوی با اعلام اینکه به مددجویان تا سقف دو میلیون تومان تسهیلات کارگشایی قرض الحسنه پرداخت می شود ، خاطرنشان کرد:در این ایام ۶۳۵ فقره وام کارگشایی با اعتبار بیش از ۸۴۰ میلیون تومان به مددجویان متقاضی اعطاء می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.