زاهدان- فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه از اساسی‌ترین موضوعات در تامین امنیت پایدار رفع فقر، محرومیت و بیکاری است، گفت: ما با تمام قوا برای پشتیبانی از دولت در حوزه رفع مشکلات مناطق محروم پای کار هستیم.

رفع فقر، محرومیت و بیکاری اساسی‌ترین موضوع در تامین امنیت پایدار است/ با تمام قوا پای کار هستیم

به گزارش قدس آنلاین، سردار محمد پاکپور صبح دوشنبه در مراسم افتتاح ۸۲۳ پروژه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران در زاهدان اظهار داشت: زمانی که ماموریت تامین امنیت جنوب شرق کشور به نیروی زمینی سپاه واگذار شد، پس از بررسی‌های فراوان توسط تیم شهید نورعلی شوشتری، مردم‌یاری و رفع محرومیت در سیستان و بلوچستان به‌طور ویژه در دستور کار قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه قرار گرفت.

فرمانده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: هر چند دست پلید استکبار اجازه نداد شهید شوشتری در افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه در جنوب شرق کشور حضور یابد؛ اما بی‌شک روح وی امروز شاهد این دستاوردهای بزرگ است.

وی با اشاره به محرومیت‌های وسیع موجود در سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: مشکلات موجود در زمینه کمبود شغل، بیکاری و محرومیت در سیستان و بلوچستان بسیار وسیع است و حل آن حجم زیادی از امکانات کشور را نیاز دارد؛ البته ما آنچه در توان نیروی زمینی سپاه بوده پای کار آورده‌ایم.

پاکپور خاطرنشان کرد: یکی از اساسی‌ترین موضوعات در تامین امنیت پایدار رفع فقر، محرومیت و بیکاری است و اعتقاد داریم رفع این مشکلات دزدی، قاچاق و ناامنی را به حداقل می‌رساند؛ بنابراین اشتغال‌زایی از مهمترین کارهایی است که باید انجام دهیم و تاکنون در این راستا اقدامات زیادی توسط سپاه در سیستان و بلوچستان انجام شده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه افزود: البته اقدامات ما کوتاه مدت است و اقدامات بلندمدت که منجر به حل عمقی مشکلات و محرومیت‌ها شود بسترهای زیربنایی و اساسی و پای کار آمدن همه دستگاه‌ها را می‌طلبد. در این راستا آنچه در توان سپاه پاسداران است پای کار آمده و ما با تمام قوا برای پشتیبانی از دولت در حوزه رفع مشکلات مناطق محروم پای کار هستیم.

وی اظهار داشت: امروز ما شاهد افتتاح ۸۲۳ پروژه محرومیت‌زدایی هستیم که عمده آن‌ها در حوزه اشتتغال‌زایی انجام شده و شامل مواردی از جمله احداث راه‌های روستایی در دورافتاده‌ترین نقاط، ایجاد مشاغل مختلف و اقدامات بهداشتی و درمانی در راستای حل مشکلات مردم است.

پاکپور گفت: رسالت پاسداران کمک به مردم است و هرجا مردم نیاز به کمک داشته باشند چه در زمان وقوع سیل‌ باشد یا زلزله و حوزه‌های محرومیت ورود پیدا می‌کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.