اهواز- نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: مدافعان حقوق بشر در سراسر دنیا، در برابر جنایت های سعودی ها سکوت کرده اند اما ملت ایران از مبارزات به حق مردم مظلوم منطقه علیه مستکبران حمایت می کند.

مدافعان حقوق بشر در برابر جنایت سعودی ها در یمن سکوت کرده اند

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری ظهر دوشنبه در دیدار با جمعی از کارگران، هیأت های مذهبی، کانون های فرهنگی و هنر مساجد، عشایر، اصناف، آتش نشانان و مداحان خوزستان که در حسینیه بقیه الله(عج) اهواز برگزار شد، اظهار کرد: تهاجم سعودی ها و کشورهای هم پیمان این رژیم، با دستور امریکا و صهیونیست ها صورت گرفته و اینها از انجام هیچ جنایتی روی گردان نیستند.

وی با تجلیل از صبر و استقامت ملت مقاومت یمن ادامه داد: ملت یمن با تأسی از ملت شجاع ایران مقابل تجاوزات جنایتکاران سعودی مقاومت می کنند.
نماینده ولی فقیه در خوزستان حمله به کشور یمن و کشتار زنان و کودکان را لکه ننگ ابدی بر پیشانی آل سعود دانست و گفت: سازمان های مدافع حقوق بشر در برابر این جنایت های وحشیانه سعودی ها سکوت اختیار کرده اند و با این سکوت در عمل از ظالم و متجاوز حمایت می کنند.
وی با اشاره به نفوذ معنوی جمهوری اسلامی ایران در منطقه خاطرنشان کرد: کشورهایی مانند یمن، سوریه، لبنان، عراق و فلسطین در کنار ملت ایران هستند و ما از مبارزات به حق مردم این کشورها ضداستکبار جهانی و صهیونیسم و تروریسم حمایت می کنیم.
آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه جریانات پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در نهایت منجر به سرنگونی نظام شاهنشاهی در ایران شد، ادامه داد: همان طور که وحدت ملت ایران باعث شد درهای رحمت خداوندی به روی ملت ایران گشوده شود، هم اکنون نیز وحدت و انسجام ضامن بقای انقلاب اسلامی خواهد بود.
وی تصریح کرد: در سال ۱۳۵۷ همه ملت ایران زیر بیرق ا... مجتمع شدند و با اطاعت محض از رهبر کبیر انقلاب اسلامی، قدرت شیطانی و پوشالی طاغوت را در هم شکستند و حکومت ا... را در کشور مستقر کردند.

آیت الله موسوی جزایری انسجام و ایمان را مایه وحدت ملت ایران دانست و گفت: بدون انسجام ملت ایران پیروزی و غلبه بر قدرت های استکباری امکان پذیر نبود.

وی ادامه داد: در کنار این وحدت، رهبری بی نظیر و پیامبرگونه امام راحل(ره) در دهه نخست پیروزی انقلاب اسلامی همه توطئه ها و تهدیدها را یکی پس دیگری خنثی و دشمنان را در رسیدن به اهداف خباثت آمیز خود ناکام گذاشتند.
آیت الله جزایری با تجلیل از آحاد مردم خوزستان به ویژه بازاریان و کارگران شرکت نفت که با اعتصاب خود کمر رژیم شاه را شکستند افزود: تداوم وحدت و یکدلی ملت ایران سبب سرشکستگی آمریکا، انگلیس و صهیونیست ها شده است.
در این دیدار حجت الاسلام سیدلطف ا... سپهر رئیس ستاد دهه فجر خوزستان و سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در سخنانی، هویت دینی و فکری انقلاب اسلامی را منبعث از قرآن و آموزه های اهل بیت عصمت و طهارت(ع) دانست و گفت: انقلاب اسلامی به برکت مولفه های دینی و فکری توانسته است به سلامت از توطئه ها و تهدیدها عبور کند.
وی گفت: در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی چهارهزار و ۵۰۰ برنامه قرآنی، فرهنگی - هنری در خوزستان تدارک تدارک دیده شده که به طور عموم توسط جوانان و مشارکت مردمی برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.