شهرکرد- مدیرعامل مجمع خیرین چهارمحال و بختیاری از احداث کلینیک بیماران خاص و صعب العلاج خیری در جوار بیمارستان هاجر شهرکرد خبر داد.

کلینیک بیماران خاص و صعب العلاج توسط خیران در شهر کرد احداث می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین آنلاین، عباس قادری ظهر دوشنبه در بازدید خبرنگاران از مراکز بهداشتی و درمانی استان گفت:  ساختمان الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد با بیش از ۱۵هزار مترمربع زیربنا و ۲۶۴ تخت بستری و سرپائی با هدف فراهم ساختن زمینه ارائه خدمات درمانی به بیماران خاص و صعب العلاج و همچنین مبتلایان به نارسایی های قلبی عروقی از محل مشارکت های خیرین محترم و وجوه اهدایی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور در دست ساخت می باشد.

مدیرعامل مجمع خیرین استان افزود: تاکنون برای ساخت اسکلت بتونی این پروژه بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال هزینه شده است و امید است عملیات اسکلت بتنی تا پایان امسال به اتمام برسد.

وی تصریح کرد: مقدمات تکمیل سفت کاری و آغاز نازک کاری پروژه فراهم می باشد که با بهتر شدن هوا شروع خواهد شد.

قادری خاطرنشان کرد: تکمیل این پروژه حداقل۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که خوشبختانه تأمین آن مورد توافق وزسر بهداشت و درمان وآموزش پزشکی کشور قرار گرفته است.

وی گفت: امیدواریم این پروژه عظیم تا ۲ سال آینده تکمیل و جهت تجهیز و بهره برداری تحویل دانشگاه علوم پزشکی قرار دهیم.

وی تصریح کرد: در این کلینیک خدماتی از جمله پرتو درمانی، ام آر آی، سی تی اسکن، رادیولوژی، سونوگرافی و ماموگرافی، عمل قلب، پیوند کلیه، درمان بیماران تالاسمی و هموفیلی و شیمی درمانی ارائه خواهد شد.

مدیرعامل مجمع خیرین استان در پایان بیان کرد: از نیک اندیشان و دوستداران سلامت هم دعوت به عمل می آید که با حضور فعال خویش مجمع خیرین سلامت را در پیشرفت فیزیکی این پروژه یاری دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.