شاهرود- ساختمان جدید پست شاهرود صبح سه شنبه با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بهره‌برداری رسید.

وزیر ارتباطات ساختمان جدید پست شاهرود را افتتاح کرد

به گزارش قدس آنلاین، میزان اعتبار هزینه شده برای تکمیل این ساختمان یازده میلیارد و سیصد میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم گفت: با این که پست حدود ۱۵۰ سال قدمت دارد، با این همه کمتر به آن توجه شده است.

وی افزود: تجهیز پست و ساماندهی به وضعیت معیشت کارکنان آن از دغدغه های این وزارت خانه است.

وی امانت داری را ویژگی اصلی کارکنان پست اعلام کرد و گفت: تلاش می کنیم فاصله موجود در حقوق کارکنان این نهاد با سایر نهادها را کاهش دهیم.

واعظی با بیان این که تاکنون پست از سرزندگی خاصی برخوردار بوده است، ادامه داد: در شرایط کنونی جهان، پست وظایف بسیار مهمی در حوزه کار آفرینی و فناوری اطلاعات برعهده دارد.

وی فناوری های نوین را یکی از راههای ایجاد اشتغال اعلام کرد و گفت: دولت درصدد است امسال ۱۰۰هزار شغل و در سال آینده نیز ۱۲۰ هزار شغل در این حوزه ایجاد کند.

واعظی به جایگاه شهرستان شاهرود اشاره کرد و گفت: از آنجا که این شهرستان در مسیر عبور زایران امام رضا(ع) قرار داشته واز طبیعت زیبایی برخوردار است، توسعه فضای مجازی ظرفیت خوبی برای اشتغال در این منطقه ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه، فناوری اطلاعات می تواند بین تولید کننده محصولاتی مانند صنایع دستی را کم کند، گفت: با استفاده از این ظرفیت شاهد تحولات خوبی در شاهرود خواهیم بود.

حضور در شورای اداری شهرستان دامغان و افتتاح پروژه افزایش ظرفیت پست برق ۲۳۰ کیلوولت دامغان از دیگر برنامه‌های واعظی در سفرش به استان سمنان است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برنامه‌های خود در استان سمنان را با دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در مسجد عابدینیه این شهر ادامه می‌دهد و کلنگ زنی مجتمع «آی. سی. تی» و افتتاح مرکز داده استان سمنان از دیگر برنامه‌های وی در مرکز این استان است.

محمود واعظی قرار است امروز در جلسه شورای اداری و توسعه صادرات غیرنفتی استان سمنان در استانداری این استان حضور یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.