باشگاه استقلال اجازه جدایی به هافبک معترض خود را نمی دهد.

استقلال جلوی هافبک معترض ایستاد/ چشمی هیچ جا نمی رود

به گزارش قدس آنلاین، طی روزهای گذشته صحبت حضور روزبه چشمی در تیم فوتبال سپاهان و همچنین صبای قم مطرح شده و حتی گفته می‌شود چشمی قرار است روز چهارشنبه به اردوی تیم صبا در قم برود اما مسئولان باشگاه استقلال مخالف جدایی این بازیکن هستند. 

چشمی بعد از اتفاقاتی که در مورد محرومیت استقلال از نقل و انتقالات فیفا رخ داد تمام سعی و تلاشش را کرد تا بتواند از جمع آبی‌پوشان جدا شود اما از آنجا که این بازیکن در این مدت حق و حقوق خود را دریافت کرده نتوانست به صورت یکطرفه قراردادش را با استقلال فسخ کند. در این بین مذاکراتی بین مدیر برنامه‌های این بازیکن و مدیرعامل استقلال صورت گرفت و حتی متممی در قرارداد چشمی اضافه شد که باشگاه بتواند هر چه سریع‌تر مجوز بازی کردن این بازیکن را از طریق فدراسیون فوتبال دریافت کند اما این موضوع تا امروز محقق نشده است. حال با جدی شدن شایعه جدایی چشمی از استقلال و پیوستن این بازیکن به صبای قم مسئولان باشگاه استقلال به صورت جدی مخالف جدایی این بازیکن هستند و به هیچ عنوان رضایتنامه وی را برای تیم دیگر صادر نخواهند کرد.

چشمی که مدت‌هاست به صورت جدی پا به توپ نشده حتی در صورتی که بخواهد به تیم دیگری برود باید در 5 بازی ابتدایی حضورش در میادین به صورت 10 دقیقه 10 دقیقه وارد میادین شود تا رفته رفته به شرایط مسابقه برگردد. به همین علت عملا این بازیکن تنها در 5 بازی می‌تواند تیم جدیدش را به صورت کامل آن هم در صورت آمادگی کامل بدنی همراهی کند و به همین علت مسئولان باشگاه استقلال تصمیم گرفتند به هیچ عنوان اجازه جدایی به چشمی را نداده و او را در این تیم نگه دارند. آنها تصمیم دارند چشمی تا پایان فصل که مدت زمان زیادی از آن باقی نمانده در کنار تیم تمرین کند و از طرفی مسئولان باشگاه تمام حق و حقوق این بازیکن را به وی پرداخت خواهند کرد.

روزبه چشمی از باشگاه‌های پرسپولیس، سپاهان و صبای قم پیشنهاد داشت که پرسپولیسی‌ها شهاب کرمی را جذب کردند و مسئولان سپاهان قید حضور این بازیکن را در اصفهان زدند و تنها صبای قم به صورت جدی خواستار جذب این بازیکن است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.