شهرکرد- با افتتاح ۲۶ پروژه در بخش کشاورزی ،۱۳۷خانوار و۲۶ روستا از مزیت این طرح ها بهرمند می شوند که برای ۸۵نفر بصورت مستقیم وبرای ۱۱۳نفربصورت غیرمستقیم اشتغال زایی ایجاد خواهدشد.

۲۶پروژه در بخش کشاورزی استان چهار محال و بختیاری افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین، با حضور اسکندر زند معاون وزیر جهادکشاورزی و رئیس سازمان تحقیقات وآموزش و ترویج کشاورزی کشور و مهندس سلیمانی استاندار و حجت الاسلام والمسلمین نکونام نماینده ولی فقیه وامام جمعه شهرکرد و علی کاظمی بابا حیدری  نماینده مردم شهرستانهای اردل، فارسان و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین استان ۲۶ پروژه در بخش کشاورزی به صورت نمادین افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

شاه کرم کمالی  خواجه لنگی، مشاور رئیس سازمان و رئیس روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر گفت: کمالی خواجه لنگی گفت: ازمجموع ۲۶پروژه بخش کشاورزی استان  ۵پروژه با اعتباری بالغ بر ۷میلیارد و۴۶۹میلیون ریال دربخش آب وخاک وامورفنی ومهندسی ،۱۲پروژه دربخش بهبود تولیدات دامی با اعتباری بالغ بر ۶۷میلیارد و۷۰۰میلیون ریال،۲پروژه دربخش بهبودتولیدات گیاهی با اعتباری بالغ بر ۱۵میلیارد و۷۰۰میلیون ریال و۷پروژه دربخش شیلات وامور آبزیان با اعتباری بالغ بر ۴۴میلیارد و۱۰میلیون ریال می باشد.

وی،با اشاره به اینکه ،مجموعه اعتبارات این طرح ها ۱۳۴میلیارد و۸۷۹میلیون ریال می باشدافزود: ازاین میزان اعتبارات،۹میلیارد و۲۱۹میلیون ریال ازمحل اعتبارات دولتی ،۶۵میلیارد و۳۶۰میلیون ریال ازمحل آورده متقاضی ،۵۹میلیارد و۷۲۵میلیون ریال از محل تسهیلات بانکی و۵۷۵میلیون ریال ازسایر محل ها می باشد.

وی اضافه کرد: با افتتاح این میزان پروژه ها،۱۳۷ خانوار و۲۶ روستا از مزیت این طرح ها بهرمند می شوند که برای ۸۵نفر بصورت مستقیم وبرای ۱۱۳ نفربصورت غیرمستقیم  اشتغال زایی ایجاد خواهدشد.

گفتنی است تعداد۴پروژه به شهرستان شهرکرد،۴پروژه به شهرستان بروجن،۲پروژه به شهرستان فارسان ،۷پروژه به شهرستان لردگان،۷پروژه به شهرستان اردل و۲پروژه به شهرستان کیار، اختصاص دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.