بجنورد- صبح سه شنبه کارگران شهرداری بجنورد به دلیل تعویق چند ماهه در دریافت حقوق خود این بار در مقابل فرمانداری بجنورد تجمع کردند.

کارگران شهرداری بجنورد این بار در مقابل فرمانداری تجمع کردند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، تجمع کنندگان علت تجمع را تاخیر در پرداخت حقوق، سختی معیشت و گذران زندگی عنوان کرده اند.

در سال جاری دوبار تجمع اعتراضی کارگران شهرداری مقابل استانداری خراسان شمالی و دوبار نیز در محوطه شورای شهر در اعتراض به حقوق معوق انجام شده است.
لازم به ذکر است، شهردار بجنورد پیش از این اعلام کرده بود، موافقت استانداری خراسان شمالی را برای فروش برخی از املاک شهرداری و تصفیه مطالبات کارگران تا پایان سال جاری گرفته است.

گفتنی است رئیس شورای شهر بجنورد در جلسه علنی شورای شهر طی هفته گذشته بدهی شهرداری به نیروهای شرکتی را ۸ میلیارد تومان اعلام کرد که این بدهی ۴ ماه حقوق و عیدی سال گذشته به نیروهای فضای سبز ، ۲ ماه به نیروهای سازمان اتوبوسرانی ، ۳ ماه به نیروهای پسماند و همچنین شرکت تمیزگل است.

پیلتن در این جلسه عنوان کرده بود نامه ای به شهرداری ارسال شده تا هرچه زودتر نسبت به پرداخت این بدهی ها اقدام کند و برای پرداخت هرچه زودتر این بدهی ها، اضافه کاری نیروهای قراردادی را پرداخت نکند.

طی تماس تلفنی با روابط عمومی شهرداری بجنورد جهت کسب اطلاع از تعیین تکلیف وضعیت این کارگران وی گفت: هم اکنون شهردار با حضور فرماندار در جلسه ای در حال پیگیری مشکل این کارگران هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.