به نظر می‌رسد فدراسیون بسکتبال برای پایان دادن به اتهامات بهتر است متن قرارداد درک بائرمن را منتشر کند.

آقای مشحون! برای پایان دادن به اتهامات، قرارداد بائرمن را منتشر کنید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، داستان قرارداد درک بائرمن و فدراسیون بسکتبال هم از آن داستان‌های جالب ورزش ایران است که سر و ته مشخصی ندارد. قراردادی که به راحتی فسخ شد و حالا فدراسیونی مانده که انتقادهای زیاد متوجه آن است.

پس از جدایی بائرمن انتقادات زیادی نسبت به نحوه بستن قرارداد این مربی آلمانی صورت گرفت و حتی عنوان شد که مدت قرارداد او سه ماهه است و رفتن او به دلیل اینکه قراردادش گارانتی نبوده، طبیعی به نظر می‌رسد.

فدراسیون پس از رفتن بائرمن به آلمان اعلام کرد که او حق این کار را نداشته و اگر به دنبال قرارداد جدیدی بوده، باید با هماهنگی فدراسیون می‌بود؛ محمود مشحون و مسئولان دیگر فدراسیون تاکید داشتند کار بائرمن غیر حرفه‌ای و غیر اخلاقی بوده و بابت فسخ قرارداد یک‌طرفه و ترک ایران شکایت می‌کنیم تا حق‌مان را از او بگیریم، اما تا چه حد این قرارداد معتبر و محکم بوده، پرسشی است که اهالی بسکتبال اطلاعی از آن ندارند.

حالا پس از گذشت یک ماه بائرمن پاسخ ادعاهای فدراسیون بسکتبال را داده و در صحبت‌های خود مدعی شده، قرارداد او با فدراسیون ایران به گونه ای بوده که می‌توانسته به راحتی آن را فسخ کند و از شکایت ایران تعجب می‌کند.

با این صحبت‌ها باید دید واکنش فدراسیون چگونه خواهد بود، اما پیشنهاد منطقی این روزها به محمود مشحون، رئیس فدراسیون بسکتبال این است که برای روشن شدن افکار عمومی و پاسخ به ادعای درک بائرمن متن قرارداد این مربی را منتشر کرده تا به اتهاماتی که به سمت فدراسیون و شخص او نشانه گرفته شده، پایان دهد.

بی تردبد انتشار مفاد این قرارداد جنجالی و بندهای آن می تواند پاسخی شفاف و کامل به تمام پرسش ها و ابهامات موجود باشد و ثابت کند در این دعوی حق با چه کسی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.