رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام اینکه تعداد آمار مفقودشدگان حادثه پلاسکو تغییری نکرده، از تحویل ۲۰۰ گاوصندوق به صاحبانش خبر داد.

۲۰۰ گاوصندوق به صاحبان واحدهای پلاسکو تحویل شد

به گزارش «قدس آنلاین»،  سرهنگ عباسعلی محمدیان درباره امنیت محل دپوی ضایعات حادثه پلاسکو در محله هرندی گفت: این محدوده همچنان تحت نظر مأموران پلیس آگاهی است و به مجرد شناسایی اشیای قیمتی، اشیاء به محل اداره آگاهی منتقل می‌شود.

وی افزود: در مجموع ۵۰۰ دستگاه گاوصندوق حاوی اسناد و مدارک و همچنین گاوصندوق‌های سوخته از محل حادثه پلاسکو کشف شد که این گاوصندوق‌ها از همان ساعات اولیه به کلانتری ۱۰۵ بهارستان و از آنجا به اداره آگاهی منتقل شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: از این تعداد ۲۰۰ گاوصندوق شناسایی و به صاحبانش تحویل داده شده و عملیات شناسایی دیگر گاوصندوق‌های کشف شده همچنان در اداره آگاهی ادامه دارد.

محمدیان در پاسخ به این سؤال که تعداد مفقودشدگان حادثه پلاسکو آیا افزایش داشته است یا نه؟ گفت: همان تعدادی که سخنگوی حادثه پلاسکو اعلام کرد، در همان روزهای اول به اداره پلیس آگاهی معرفی شدند و تحقیقات درباره ادعای آنها ادامه دارد. اعلام می‌کنم که به همان آمار اولیه، آماری اضافه نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.