سازمان وظیفه عمومی ناجا طی اطلاعیه‌ای، «تمام مشمولان کاردانی، دیپلم و زیر دیپلم دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ ۱۹ بهمن ماه ۱۳۹۵» را به خدمت سربازی فراخواند.

فراخوان مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم در بهمن ماه سال ۹۵

به گزارش «قدس آنلاین»،  سازمان وظیفه عمومی ناجا، ضمن فراخوان تمام مشمولان غایب و غیرغایب متولد ۱۳۵۵ تا پایان بهمن ماه ۱۳۷۷ برای انجام خدمت دوره ضرورت، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمام مشمولان کاردانی، دیپلم و زیر دیپلم سال‌های مذکور که برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم بهمن ماه سال ۱۳۹۵ دریافت کرده‌اند، باید در ساعت و محلی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفینامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور پیدا کنند.

کلیه مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ بهمن ماه سال ۱۳۹۵، باید روز سه شنبه مورخ ۱۹ بهمن ماه امسال به محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

همچنین تمام مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب دارای برگه آماده به خدمت به تاریخ بهمن ماه سال ۱۳۹۵، باید رأس ساعت ۷ صبح سه شنبه ۱۱ بهمن ماه سال جاری به محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند. عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده غیبت محسوب می‌شود.

همچنین آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی‌نامه به مراکز آموزش نشده‌اند، می‌توانند به نزدیکترین دفتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) مراجعه و نسبت به دریافت برگ مذکور اقدام و بر اساس اطلاعات درج شده در آن اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.