ایلام- استاندار ایلام گفت: تا زمانی که مردم در عرصه های مختلف از انقلاب خود دفاع می کنند، هیچ قدرتی قادر به تهدید جمهوری اسلامی نیست.

ترامپ هنوز قدرت و اراده ایران اسلامی را باور نکرده است

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا مروارید روز سه شنبه در مراسم افتتاح طرح های عمرانی دهه فجر شهرستان آبدانان با بیان اینکه مهمترین استراتژی انقلاب اسلامی، ساخت جامعه الگو است، اظهار داشت: اکنون ایران اسلامی یکی از کشورهای مقتدر و تأثیر گذار جهان محسوب می شود که این مهم در سایه نظارت رهبری، تلاش ریاست جمهوری و عملکرد هوشمندانه تیم مذاکره کننده هسته ای محقق شده است.

وی به موضع گیری های خشونت بار رئیس جمهوری جدید آمریکا اشاره کرد و افزود: ترامپ هنوز واقعیت ایران اسلامی و قدرت و اراده مردم ما را باور نکرده و امیدواریم با واقع بینی بر سر عقل آید و با آتش بازی ناشیانه جهان را نا امن نکند.

استاندار ایلام با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی در استان ایلام بیکاری جوانان است، بیان داشت: دولت با استفاده از اعتبارات صندوق توسعه ملی، صندوق کار آفرینی و منابع بانک ها در تلاش است با اعطای تسهیلات کم بهره مشکل بیکاری را کاهش دهد.

محمدرضا مروارید یادآور شد: کل اعتبارات عمرانی استان ایلام در سال آینده ۲ برابر افزایش یافته و با ابلاغ و اجرایی شدن آن، شاهد توسعه متوازن در بخش های مختلف این استان خواهیم بود.

وی به شهدای شهرستان آبدانان و به خصوص سردار شهید صارم طهماسبی، علی جرایه نوجوان ترین شهید کشور و شهید داریوش رضایی نژاد دانشمند هسته ای اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: شهرستان آبدانان یکی از مناطق مستعد و عالم پرور استان ایلام بوده که از آغاز انقلاب و دوران دفاع مقدس صدها افتخار در عرصه های مختلف علمی، اقتصادی، ایثار و شهادت بدست آورده است.

استاندار ایلام تصریح کرد: تا زمانی که مردم در عرصه های مختلف از انقلاب خود دفاع می کنند، هیچ قدرتی قادر به تهدید جمهوری اسلامی نیست.

نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: آنچه امروز در دست ما است حاصل ایثار و از خود گذشتگی شهیدان و پایداری خانواده های معظم آنها است.

شادمهر کاظم زاده به تلاش های مجموعه نظام و دولت تدبیر و امید در مناطق محروم اشاره کرد و اظهار داشت: با همت متولیان و با توجه به افزایش ۱۰۰ درصدی اعتبارات استان ایلام در سال ۹۶، میتوان شاهد تکمیل زیرساخت های استان باشیم.

 وی افزود: نظام سلطه به سرکردگی آمریکا در تلاش است با راه اندازی جنگ های نیابتی و ایجاد بی نظمی در منطقه از توسعه و ترقی جمهوری اسلامی ایران جلوگیری کند اما با رهنمودهای مقام معظم رهبری و حماسه سازی های ملت غیور ایران تاکنون راه به جایی نبرده است.

نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تکمیل تونل کبیرکوه یکی از مطالبات و نیازهای مهم و زیرساختی استان ایلام است، بیان داشت: امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات ملی و استانی اقدامات لازم برای تکمیل این طرح بزرگ ملی صورت گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.