اصفهان– مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان گفت: بیش از ۶۵ سایت جدید به شبکه مخابراتی تلفن همراه استان اصفهان افزوده می شود و بیش از سه هزار و ۲۰۰ کیلومتر جاده اصلی و یک هزار و ۸۰۰ کیلومتر جاده فرعی را تحت پوشش قرار می دهد.

بیش از ۶۵ سایت جدید به شبکه مخابراتی استان اصفهان اضافه می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حسین کشایی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران ضمن بیان اینکه در دهه مبارک فجر امسال توسعه پروژه‌های مرتبط با استفاده از فیبرنوری در دستور کار بوده است، اظهارکرد: بر این اساس در این حوزه ۱۳۱ پروژه به بهره‌برداری رسیده و ۸۳ پروژه برای ظرفیت‌سازی و توسعه پورت‌ها محقق شده است.

وی با اشاره به تحت پوشش قرار دادن ۲۵۹ مسیر و تقویت و توسعه شبکه کابل در ۳۴۶ منطقه از استان اصفهان نیز ابراز داشت: همچنین در دهه فجر امسال ۱۷ مورد دکل جدید در استان اصفهان به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان گفت:  تلفن همراه در استان اصفهان از سال ۷۳ آغاز بکار کرده و از زمان شروع فعالیت تلفن همراه در استان اصفهان تاکنون تجهیزات مخابراتی از شرکت‌های مختلف مورد استفاده قرار گرفته بودند که تنوع این تجهیزات برای شرکت مخابرات استان اصفهان مشکل ساز خواهد بود.

وی ادامه داد: از ابتدای آذرماه سال جاری بازسازی کامل تجهیزات مخابراتی تلفن همراه استان اصفهان آغاز شد و در حالت خوش‌بینانه تا پایان بهمن ماه به بهره برداری می‌رسد.

کشایی با بیان اینکه ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی کامل تجهیزات مخابراتی تلفن همراه استان اصفهان اختصاص یافته است، اضافه کرد: تا دهه فجر امسال یک هزار و ۳۲۸ سایت با اعتبار ۴۴۴ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه با اجرای بازسازی کامل سایت‌های تلفن همراه استان اصفهان ۷۰ شهر استان تحت پوشش اینترنت نسل چهار قرار می‌گیرند، اضافه کرد: این در حالی است که تا قبل از اجرای این طرح تنها چهار شهر تحت پوشش اینترنت نسل چهار بود.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان با اشاره به اهمیت پهنای باند در استان اصفهان نیز ابراز داشت: تجهیزات استفاده‌ شده قابلیت بهره‌برداری از سرعت بالاتر از نسل چهارم را دارند، امروز با اجرای این ابر پروژه پهنای باند تا ۷۰ گیگابایت افزایش پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: ۳۸ منطقه صنعتی و گردشگری و ۵۰ منطقه روستایی تحت پوشش اینترنت نسل سوم و چهارم قرار گرفتند.

 کشایی بابیان اینکه بیش از ۶۵ سایت جدید به شبکه مخابراتی تلفن همراه استان اصفهان افزوده خواهد شد، گفت: بیش از سه هزار و ۲۰۰ کیلومتر جاده اصلی و یک هزار و ۸۰۰ کیلومتر جاده فرعی را تحت پوشش قرار خواهد داد که ۴۰ درصد از جاده استان تحت پوشش نسل سوم قرار خواهد گرفت.

وی  با اشاره به اجرای فاز دوم اتصال فیبر نوری تا منازل و مشاغل که دیگر ابر پروژه اجرایی شده توسط مخابرات استان است، اضافه کرد: فاز اول این موضوع با حضور وزیر ارتباطات در شهریورماه به بهره‌برداری رسیده بود و در ایام دهه فجر فاز دوم آن به بهره‌برداری رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.