مشهد- امام جمعه گلبهار در مراسم افتتاح چند پروژه در جمع مسؤولان خواستار حل مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف شد و گفت: حل مشکلات نباید فقط روی کاغذ باشد، بلکه قول‌های داده شده باید عملیاتی شود.

مشکلات مردم گلبهار به قوت خود باقی است/مسؤولان وعده‌هایشان را عملی کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت‌الاسلام مروج با اشاره به مشکلات مردم در خصوص آرامستان، حمل و نقل، بیمارستان و استقرار ادارات در گلبهار، اظهار داشت: این مشکلات همچنان باقی است و مردم حل مشکلات را به صورت عملی خواستارند.

وی در خصوص آرامستان گفت: زمین آن مشخص شده و مجوزها نیز توسط شرکت عمران گرفته شده است، ولی اکنون مالک حاضر به واگذاری نیست، در این بین تکلیف مردم چیست، چرا مسؤولان چاره‌اندیشی نمی‌کنند؟

وی با اشاره به مراجعات مردم در خصوص حل مشکلات موجود خواستار ارتقای گلبهار به شهرستان شد و تصریح کرد: اگر خواسته باشیم مشکلات حل شود باید این شهر ارتقا پیدا کند و ادارات در شهر مستقر شوند تا به مردم بدرستی خدمات دهند.

نماینده چناران و گلبهار در مجلس هم با بیان اینکه باید به دنبال ارتقای گلبهار بود به استقرار نداشتن دارات در این شهر اشاره کرد و گفت: برخی از ادارات هنوز حاضر نیستند حتی در حد نمایندگی هم انگشت خود را بالا ببرند.

مدیرکل سیاسی اجتماعی استانداری خراسان رضوی نیز در این مراسم قول داد مشکلات مطرح شده را پیگیری کند.

وی همچنین از تصویب نقشه اجرای ساخت بیمارستان گلبهار خبر داد و گفت: امیدواریم بزودی کار ساخت آن هم شروع شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.