هیات دولت میزان عیدی تمامی بازنشستگان و مستمری بگیران را به مبلغ ۷ میلیون و ۷۰۵ هزارتعیین کرد.

عیدی بازنشستگی آخر سال شامل چه افرادی می شود؟

اختصاصی قدس آنلاین / در ماه های آخر سال یکی از موضوعات مهم برای مردم و به خصوص بازنشستگان و مستمری بگیران،  بحث مربوط به عیدی آخر سال می باشد که از اخبار و رسانه ها پیگیر آن می باشند. امسال هم با تصویب هیات دولت،  میزان پرداخت پاداش آخر سال (عیدی) بازنشستگان، مستمری‌بگیران، حقوق وظیفه، از کارافتادگی و حقوق وظیفه وراث مستخدمین متوفای مشمول صندوق‌های بازنشستگی و صندوق معذوریت و از کار افتادگی جهاد کشاورزی و صندوق‌های بازنشستگی نیروهای مسلح و نیروی انتظامی و سایر صندوق‌های بازنشستگی و نیز شهدا و جانبازان از کار افتاده کلی، هفت میلیون و هفتصد و پنج هزار ریال تعیین شد که از محل بودجه مصوب صندوق بازنشستگی ذی‌ربط قابل پرداخت است.

گفتنی است مبلغ عیدی مستمری‌بگیران و  بازنشستگان تامین اجتماعی همه ساله توسط هیات وزیران مشخص و به طور معمول بهمن ماه اعلام می‌شود که به محض ابلاغ، سازمان تامین اجتماعی آن را به حساب مستمری بگیران واریز می‌کند.

 بر همین اساس در سال ۹۴ مبلغ عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی همانند کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری ۶۸۸ هزار تومان تعیین و پرداخت شد.  سازمان تامین اجتماعی با تامین اعتبار و منابع مورد نیاز موفق شد عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی را در نیمه نخست اسفندماه به حساب آنها واریز کند.

به گفته نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برای پرداخت عیدی سال گذشته مبلغ ۱۵۲۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص پیدا کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.