مشهد- معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی از توزیع ۱۰ هزار بسته غذایی بین نیازمندان روستاهای محروم استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی به مناسبت دهه فجر خبر داد.

۱۰ هزار سبد غذایی از سوی آستان قدس رضوی بین نیازمندان استان‌های خراسان توزیع می شود

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی خاکسار قهرودی با بیان اینکه این بسته‌های غذایی به مناسبت گرامی داشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در طول ایام دهه فجر در میان نیازمندان روستاهای محروم استان‌های خراسان بزرگ توزیع می شود، ابراز داشت: این طرح با همکاری سپاه ثامن در حال انجام است که طی آن ضمن برگزاری جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بسته‌های غذایی با حضور تعدادی از خدام بارگاه منور رضوی در میان نیازمندان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تمام بسته‌های غذایی منقوش و متبرک به آرم آستان قدس رضوی هستند، افزود: هر کدام از این بسته‌های غذایی حاوی ۱۰ کیلوگرم برنج، حدود ۴ کیلوگرم روغن و مقادیری ماکارونی، سویا و انواع حبوبات هستند.

خاکسار گفت: این طرح در راستای بهره‌مندی مستضعفان و محرومان واقعی از عنایات حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) و گرامیداشت ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی انجام می‌شود و تا پایان دهه فجر خدام آستان حضرت رضا(ع) با همراهی نیروهای سپاه ثامن تمامی این ۱۰ هزار بسته‌ غذایی را در میان محرومان و مستضعفان تقسیم می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.