بجنورد- مشاور رسانه ای وزیر صنعت معدن و تجارت تاکید کرد: خبرنگاران حوزه صنعت در صدا و سیما باید با تخصص و اطلاعات کافی وارد مقوله معرفی صنعت شوند تا اطلاعات به صورت صحیح و کامل به مخاطبین منتقل شود.

خبرنگاران حوزه صنعت باید با تخصص و اطلاعات کافی وارد مقوله صنعت شوند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی؛ سونیا پوریامین در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای خراسان شمالی، همچنین به کمبود خبرنگاران متخصص در حوزه صنعت تاکید کرد و اظهار کرد: ارتباط خبرنگاران صدا و سیما با روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استانها میتواند بسیاری از مشکلات را حل کند.

وی افزود: رسانه ملی با معرفی صنعت و کارآفرینان باید در جامعه ایجاد امید کند.

وی به تاثیر مهم رسانه ملی بخصوص در استانها اشاره کرد و ادامه داد : تاثیری که رسانه ملی می تواند در معرفی صنعت و محصولات تولیدی کشور بر مردم بگذارد هیچ رسانه دیگری ندارد.

پوریامین گفت: صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی در استانهای کشور میتوانند بهترین سوژه های برنامه سازی را به صدا و سیما بدهند.

وی افزود: هر چقدر در حوزه برنامه سازی به سمت صنعت برویم در ارتباط مردم و کار آفرینان و صنعتگران موفق تر می شویم.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی نیز در این دیدار گفت: یکی از مهمترین بخشهایی که صدا و سیما در معرفی آن تلاش میکند بحث اقتصاد مقاومتی است.

آذردشتی افزود: معرفی صنعتگران، کارآفرینان و صنایع یکی از جنبه های حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی است.

وی تا کید کرد: حمایت از بخش صنعت از وظایف مهم صدا و سیمای این استان است و تا کنون بیش از ۳۰ برنامه خبری در این خصوص در مرکز خراسان شمالی تهیه و پخش شده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی نیز در این دیدار گفت: شرکت شهرکهای صنعتی متولی صنایع کوچک و خوشه های صنعتی است که در این راه حمایتهای نرم افزاری و سخت افزاری را ارائه میکند.

سیاوش وحدت افزود: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی حمایت از صنایع کوچک است که رسانه ملی میتواند با معرفی صنایع کوچک در این راه موثر باشد.

وی تا کید کرد: راه نجات کشور، حمایت از صنایع کوچک و متوسط است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.