سرمربی اتلتیکومادرید در پی حذف از جام حذفی اسپانیا به نمایش بارسلونا و عملکرد داور کنایه زد.

سیمئونه: به اتلتیکو مادرید افتخار می کنم/ به اشتباهات داوران رسیدگی نمی شود

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از سایت فوتبال اسپانیا، اتلتیکومادرید با وجود برتری از بارسلونا در دیدار برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری نتوانست نتیجه‌ بازی رفت (دو بر یک) را جبران کند و از صعود به فینال باز ماند.

دیگو پابلو سیمئونه پس از بازی گفت‌: باید به بارسلونا تبریک بگویم که به خوبی بازی را هدایت کرد. بارسلونا از لحاظ فردی برتر بود. در فوتبال یک بازیکن می‌تواند نتیجه‌ را تغییر بدهد. در تمام بازی فرصت جبران نتیجه را داشتیم. ۳۵ ‌دقیقه ابتدایی خوب ظاهر شدیم. سعی کردیم به حریف آسیب برسانیم. به تیم خود افتخار می‌کنم. پس از پنج سال این چنین به رقابت ادامه‌ دادن کار آسانی نیست. بازیکنان با تمام وجود بازی کردند. از این رقابت‌ها سربلند حذف شدیم. هنوز سه ماه فوق‌العاده‌ باقی‌ مانده است و می‌توانیم همچون دیدار شب گذشته در دیگر بازی‌ها ظاهر شویم.

سرمربی اتلتیکومادرید در ادامه افزود: زمانی که شکست‌های این چنینی را تجربه می‌کنیم، یک چیز خوبی در تیم باقی‌ می ماند. دیشب احساس سال گذشته را داشتم. پس از ضربه‌هایی که خوردیم، توانستیم روند صعودی داشته باشیم. اگر هوادار اتلتیکو بودم به تیم خود افتخار می‌کردم و یکشنبه به ورزشگاه می‌رفتم تا از تیم خود حمایت کنم. دوست داشتم در فینال حضور داشته باشم؛ حتی با یک نمایش بد اما این اتفاق نیفتاد.

به نقل از ایسنا، سیمئونه پس از نشست خبری از داوری انتقاد کرد و گفت‌: داوران می‌توانند مانند بازیکنان اشتباه کنند اما بازیکنان زمانی که اشتباه می‌کنند، جریمه می‌شوند ولی برای داوران این اتفاق نمی افتد. می‌دانستم که در لیگ قهرمانان شانس‌مان نسبت به دیگر رقابت ها بیشتر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.