همدان- طی مراسمی در همدان از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «دختر شینا» رونمایی شد.

تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «دختر شینا» در همدان رونمایی شد

به گزارش قدس آنلاین، صبح چهارشنبه با حضور آیت‌الله محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان، سردار محمدعلی جعفری فرمانده سپاه کل پاسداران، استاندار همدان، رئیس حوزه هنری تبلیغات اسلامی از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «دختر شینا» رونمایی شد.

دختر شهید سردار ستار ابراهیمی و بهناز ضرابی‌زاده نویسنده کتاب نیز بر روی سن حاضر شدند.

دختر شهید ستارابرهیمی با قدردانی از حضور گرم مردم انقلابی همدان در این مراسم اظهار کرد: مردم بار دیگر ثابت کردند انقلابی هستند و انقلابی خواهند ماند.

وی با بیان اینکه امروز خوشحالم چراکه روح پدر و مادرم با تقریظ رهبری شادمان شدند، افزود: خدا را شاکرم که خانم ضرابی‌زاده با هدیه «دختر شینا» و «گلستان یازدهم» به ادبیات مقاومت و جهاد بار دیگر حق شهدا را به جا آوردند.

دختر شهید ستار ابراهیمی با بیان اینکه مقام معظم رهبری حق پدری را بر این کتاب‌ها به جا آوردند و نشان دادند چه بخوانم و چگونه بخوانم، اظهار کرد: بسیار از ایشان سپاسگزارم.

در این مراسم از بهناز ضرابی‌زاده و دختر شهید ستار ابراهیمی قدرشناسی شد.

ششمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت در همدان در حالی در حال برگزاری است که از چهار کتاب «دختر شینا»، «وقتی مهتاب گم شد»، «گلستان یازدهم» و «آب هرگز نمی‌میرد» که رهبر معظم انقلاب بر آنها تقریظ نوشته‌اند، رونمایی می‌شود.

متن تقریظ رهبر معظم انقلاب:

رحمت خدا بر این بانوی صبور و باایمان و بر آن جوان مجاهد و مخلص و فداکاری که این رنج‌های توان‌فرسای همسر محبوبش نتوانست او را از ادامه جهاد دشوارش بازدارد.

جا دارد از فرزندان این دو انسان بزرگوار نیز قدردانی شود.

سیدعلی خامنه‌ای

شهریور 91

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.