مشهد- تولیت آستان قدس رضوی گفت: پیام ۲۲ بهمن ایران به اعتراف دشمنان به اقصی نقاط عالم رسیده و شرایط نظام اسلامی بگونه ای است که در همه جبهه ها تفوق و برتری دارد.

پیام ۲۲ بهمن به اقصی نقاط دنیا رسیده است/نظام اداری کارآمد اعتماد مردم را جلب می کند

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید ابراهیم رئیسی ظهر چهارشنبه در دیدار با جمعی از مدیران، مسئولان و اقشار مختلف مردم در تالار ولایت حرم مطهر امام رضا(ع) اظهار کرد: مردم باوری و توجه به نجات همه ملتها و نیروهای تحت ستم از دیگر شاخصهای مکتب سیاسی امام است و امروز نیز مهمترین مولفه قدرت نظام، مردم متدین و بابصیرت هستند.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: هر چه نظام اداری کارآمدتر باشد اعتماد مردم روزافزون می شود و حضور بیشتری در صحنه های عمومی دفاع از انقلاب خواهند داشت.

وی افزود: امروز نیز ترجمان اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است به معنی اعتماد به مردم و گره گشایی توسط خود آنها و توجه دادن به این نکته است که نگاه به بیرون از کشور نباشد.

آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: دشمن همه چیز کشور را مورد تهدید قرار داده لذا و پادزهر نفوذ، اندیشه همراه با حرکت و عمل انقلابی است.

وی گفت: بهترین نسخه ای که مقابل انقلابیان قرار دارد مکتب سیاسی امام راحل است که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز می باشد.

وی ادامه داد: خداباوری مهمترین شاخصه مکتب سیاسی و زیر بنای تفکر امام خمینی(ره) بود. امام راحل در تمام لحظات خدا را در نظر داشت و خود نیز می گفت عالم محضر خداست.

تولیت آستان قدس رضوی پیوند معنویت و سیاست، توجه به محرومان و استکبارستیزی را از دیگر شاخصهای مکتب سیاسی امام خمینی(ره) ذکر و بیان کرد: استکبارستیزی در گفتمان همه انبیاء، امامان، مردان و زنان الهی بوده است و هیچکدام از آنها با ظالم سازش نکردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.