شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری به تأکید فراوان مقام معظم رهبری نسبت به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: مهمترین فلسفه نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری همان خروج از وابستگی به کالای خارجی است.

مهمترین فلسفه نامگذاری امسال عدم وابستگی به کالای خارجی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، قاسم سلیمانی ظهر چهارشنبه در همایش یک روزه اقتصاد مقاومتی والگوی مصرف بسیج ادارات استان گفت: مسئولان دستگاه های اجرایی به منظور حمایت و افزایش تولید و رشد صنعتی باید خرید کالای مورد نیاز خود را از واحدهای تولیدی داخل استان تهیه کنند.

وی به اشاره به متکی نبودن به منابع داخلی و استفاده کم از تولیدات داخلی در گذشته گفت: سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) این روند را تسهیل و حمایت از تولیدات داخلی را جدی تر کرد.

سلیمانی به تأکید فراوان مقام معظم رهبری نسبت به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: مهمترین فلسفه نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری همان خروج وابستگی از کالای خارجی است.

استاندار تأکید کرد: باید با نهادینه کردن فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی در بین قشرهای مختلف، توان تولید کنندگان را در باز پرداخت تسهیلات، ایجاد تولید، اشتغال زایی و افزایش توان اقتصادی بالا برد.

وی افزود: سهم استان چهارمحال و بختیاری در تسهیلات اقتصاد مقاومتی سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال بوده است که از این مبلغ تاکنون سه هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال برای پرداخت به متقاضیان تصویب شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.