۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
کد خبر: 501943

مهلت ثبت نام اهالی قلم برای بیمه تامین اجتماعی تا ۲۲ بهمن ماه تمدید شد.

مهلت ثبت نام بیمه اهالی قلم تمدید شد

به گزارش «قدس آنلاین»،  مهلت ثبت نام بیمه اهل قلم از ساعت ۹ تا  ۱۸ روز پنجشنبه ۲۱ بهمن و همچنین از ساعت ۱۴ تا ۲۰ روز جمعه ۲۲ بهمن انجام می شود.

 سرای اهل قلم خانه کتاب از روز یک‌شنبه ۱۷ بهمن‌ماه با انتشار فراخوانی از آن دست نویسندگانی که تا کنون به هر دلیلی برای ثبت نام بیمه اهالی قلم اقدام نکرده‌اند، دعوت کرد تا برای بهره‌مندی از  خدمات بیمه نویسندگان و مترجمان، با در دست داشتن کارت اهل قلم خود طی روزهای دوشنبه ۱۸ و  سه‌شنبه ۱۹ بهمن ماه، به سرای اهل قلم مراجعه کنند.

این فراخوان با استقبال و مراجعه گسترده اهالی قلم متقاضی بیمه روبه‌رو شد، به طوری که بر اساس اعلام مسئولان سرای اهل قلم، طی این دو روز ۱۸۰ نفر موفق به ثبت نام برای بهره‌مندی از خدمات بیمه‌ای شدند. اما طبیعتا تعداد بسیاری از اهالی قلم متقاضی به دلایل مختلف موفق به مراجعه در موعد مقرر نشدند با پیگیری و درخواست مکرر خواستار ادامه یافتن ثبت نام‌ بیمه شدند.

لازم به ذکر است که این خدمات تنها با اهالی قلمی ارائه می‌شود که تا کنون هیچ اقدامی برای ثبت نام بیمه انجام نداده‌اند و از اهالی قلمی که از قبل تحت پوشش بیمه بوده‌اند و یا مراحل دریافت بیمه آنها در حال پیگیری است تقاضا می‌شود از مراجعه به این واحد خودداری کنند.

موسسه‌ خانه کتاب در خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر، پلاک دو واقع شده است.  

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.