بجنورد- مدیر کل سازمان استاندارد خراسان شمالی گفت: طلافروشان باید محاسبه طلا را در فاکتور ها درج کنند.

طلافروشان محاسبه طلا را در فاکتور ها درج کنند
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، فهیمه مهمان نواز ظهر چهارشنبه در نشست خبری اظهار داشت: از ابتدای سال جاری،  ۳۹۷ بازرسی از واحد های تولیدی و هشت هزار و ۷۷۱ مورد بازرسی از سطح بازار انجام که منجر به کشف هشت هزارو ۷۷۱ کالای مشکوک و یا با علامت جعلی شد.
وی در خصوص تست از آسانسورهای فاقد استاندارد نیز گفت: در سال جاری ١٤ آسانسور مورد ارزیابی قرار گرفته است که ٥ آسانسور از این اداره کل تاییدیه استاندارد را دریافت کرده اند.
وی یاد آورشد: سامانه١٠٠٠١٥١٧ در آسانسور ها درج شده که فرد می تواند کد ١٠رقمی که زیر علامت استاندارد نوشته شده را به این سامانه پیامک کند و از أیمن بودن آسانسور یا هر محصول دیگری مطلع شود.
مهمان نواز خاطرنشان کرد:با توجه به نزدیک شدن به ایّام نوروز هزار و ٣٠٠مورد بازرسی از ترازوهای سطح بازار صورت گرفته است.
وی همچنین از ٧٩ بند تخفیفی استاندارد سازی آسانسور ها خبر داد و افزود: تا پایان اسفند ماه تمام مالکینی که تاکنون نسبت به استاندارد سازی آسانسور های منازل خود اقدام نکرده اند می توانند تا پایان سال از ٧٩بند تخفیفی برخوردار شوند.
مدیر کل سازمان استاندارد خراسان شمالی همچنین اظهار داشت:٢٧جایگاه سی ان جی در استان وجود دارد که از این تعداد ۱۸ جایگاه تاییدیه را دریافت و مابقی در دست اقدام و یا غیر فعال و تعطیل هستند.
مهمان نواز با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز ادامه داد:به شهروندان از مواد شوینده ای که از استاندارد لازم برخوردار هستند استفاده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.