تبریز: نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: از نحوه ارائه بودجه و تحویل گرفتن مجدد آن در همان روز تحویل گله‌مند هستیم، این گلایه را فراموش نخواهیم کرد.

شهرداری تبریز رسما شورا را سر کار گذاشته است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، به نقل از روابط عمومی شورای شهر تبریز، جواد ششگلانی  اظهار داشت: شهرداری پس از تحویل بودجه در پایان جلسه آن را مجدد تحویل گرفت، این تحویل دادن بودجه گویا یک اقدام سمبولیک بوده است، اعضای شورا فکر کردند بودجه تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه عقلم به جایی نمی‌رسد معنی این کار چیست، گفت: انسان تا یک حد آستانه تحمل دارد، ما از این کار گله‌مند هستیم ولی اهل جنجال نیستیم، فراموش هم نمی‌توانیم بکنیم، با این اقدام رسما شورا را سر کار گذاشتند. 

ششگلانی گفت: تا ۱۵ اسفند قرار است بودجه بررسی شود ولی با این رفتار فرصت زیادی برای بررسی بودجه باقی نمانده است.

وی تصریح کرد: سیاست‌های شورا در مورد بودجه جمع‌بندی و به شهرداری اعلام شده بود، شورا بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام تاکید دارد، ما اعلام کردیم پروژه جدید نداشته باشیم مگر پروژه‌های مورد نیاز ۲۰۱۸ که اگر این موارد را شهرداری جمع بندی کرده باشد در مدت کوتاهی می‌توان لایحه بودجه را بررسی و تصویب کرد.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر گفت: حمل و نقل عمومی باید در اولویت باشد و به آن توجه ویژه شود.

وی با طرح این سؤوال که شهرداری چقدر در تدوین بودجه سیاست‌های کلی و برنامه ششم را در نظر گرفته است، گفت: سیاست شورا بر عدم افزایش بودجه بوده و ادامه مسیرگشایی‌ها مخصوصا پروژه‌هایی که تا حدودی کار آنها انجام شده از خواسته‌های اصلی شورا است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.