رشتخوار- رانندگان تاکسی تلفنی در سطح شهر رشتخوار خواستار افزایش نرخ حمل و نقل مسافر در این شهر شدند زیرا آن ها هنوز با نرخنامه مصوب دوسال پیش درسطح شهر اقدام به حمل نقل مسافر می کنند.

تاکسی داران رشخوار خواستار افزایش نرخنامه کرایه هستند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مهدی ایاز یکی از رانندگان  تاکسی تلفنی شهر رشتخوار به خبرنگار قدس انلاین گفت: مبلغ کرایه فعلی پاسخگوی هزینه های سوخت، تعمیرات و وسایل یدکی و معاش ما و خانواده مان نیست

وی خاطرنشان کرد: ما از فرمانداری و شهرداری در خواست داریم که با توجه به هزینه های موجود نرخ کرایه ها را به اندازه ای افزایش دهند.

وی گفت: قیمت هر لیتر بنزین یک هزار تومان و هر کیلو گاز به ۶۰۰ تومان رسیده و هزینه های لاستیک، تعویض روغن، جلوبندی و هزینه های تعمیر همگی افزایش یافته است.

رضایی یکی دیگر از رانندگان تاکسی در شهر رشتخوار هم معتقد است:  اکثر رانند گان تاکسی مستاجرند مبلغ زیادی از درآمدش نیز صرف کرایه خانه می شود و در این شرایط کار کردن بسیار سخت است.

وی افزود: رانندگان تاکسی خواستار رفع مشکلات صنفی و ابلاغ به موقع نرخ ها هستند.

حسینی  یک راننده تاکسی در رشتخوار به قدس آنلاین گفت: در پی اقدام اتحادیه تاکسی داران رشتخوار قرار شد که یک پمپ گاز مخصوص تاکسی در پمپ گاز مشخص شود  ولی هنوز اقدامی نشده است.

وی گفت: با همه مشکلات با اینکه اکثر ما متاهل و داری چند فرزند و هیچ درامدی نداریم و تمام فصل سال مشغول به خدمت رسانی هستیم با این شرایط جدیدن که رفت امد نسبت به قبل در مسیر بیمارستان رشتخوار  بیشتر شده که بیشتر مسافران ان مسیر خانواده هستند تعدای ماشین مسافرکش بدون هیچ گونه مدرک یا علائمی مشغول به حمل و نقل  آنان هستند  که خواستار رسیدگی به این موضوع نیز هستیم.

پیگیری می شود

یکی از اعضای شورای شهر رشتخوار در این رابطه از  پی گیری موارد مطروحه خبر داد و افزود: سعی می شود تا مشکلات تاکسی داران رسیدگی شود.

محمد نجفی اظهار داشت: تقاضای افزایش نرخ از سوی تاکسی داران انجام شده که باید از سوی مسئولان مربوط و کمیته نرخ گذاری انجام شود که این موضوع در حال پی گیری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.