ساری- مدیرعامل شرکت گاز مازندران وفاداری مردم به امام و انقلاب را ستود و گفت: مردم ایران به امام و اهداف انقلاب اعتقاد داشتند و در همه صحنه ها حضور خود را به اثبات رساندند.

گاز سال آینده گران نمی شود

به گزارش قدس آنلاین، محمداسماعیل ابراهیم زاده صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی، فرهنگ عاشورایی را موجب تداوم انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی بار دیگر در ۲۲ بهمن ثابت خواهند کرد تا پای جان، پای انقلاب خواهند ایستاد.

وی با  تاکید بر اینکه با حرف نمی شود پای آرمان های انقلاب ایستاد، اضافه کرد: تنها با کار و اخلاق می توانیم ثابت کنیم به آرمان ها وفاداریم.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه گاز در سال جاری گران نشده و در سال آینده هم افزایش قیمت نخواهد داشت، یادآور شد: علاوه بر اینکه مجوز افزایش قیمت را داشتیم ولی این اتفاق نیفتاد.

ابراهیم زاده با اشاره به اینکه گازرسانی به ۴۰۰ روستا در دستور کار قرار دارد، از برخورداری ۷۲ روستا از نعمت گاز در سالجاری خبر داد و گفت: بهره برداری از گازرسانی به ۳۱ روستا در دهه مبارک فجر اتفاق افتاده است.

وی با اعلام اینکه مازندران رتبه اول گازرسانی به روستا را داراست، از گازرسانی به ۲۰۰ روستا تا پایان امسال و ۷۰۰ روستا طی دو سال آینده خبر داد.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران به اجرای ۹۵۴ کیلومتر خط انتقال در سالجاری اشاره کرد و افزود: این خطوط انتقال بااعتبار ۳۰۰ میلیارد تومانی محقق شده است.

ابراهیم زاده از پرداخت ۱۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پیمانکاران خبر داد و یادآور شد: تنها ۳۴ میلیارد تومان به پیمانکاران بدهکاریم.

وی با بیان اینکه ۵۱ هزار مشترک در سالجاری گازدار شدند، گفت: تا پایان سال ۹۷ تمام روستاهای بیش از ۲۰ خانوار از نعمت گاز برخوردار می شوند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران اقدام شرکت ترکمن گاز در قطع گاز ارسالی به مازندران را موجب خودکفایی کشور دانست و خاطرنشان کرد: با همراهی مشترکین و مدیریت جهادی توانستیم از قطع گاز مشترکین خانگی جلوگیری کنیم.

ابراهیم زاده با اشاره به اینکه با قطع گاز ترکمنستان روزانه از واردات ۲۰ میلیون مترمکعب گاز به کشور جلوگیری شد، گفت: ۴۰ روز از قطع گاز می گذرد ولی تنها ۶ روز قطع گاز سی ان جی ها و صنایع را شاهد بودیم و همراهی و همدلی مردم این اتفاق را رقم زد.

وی از بهره برداری از خط انتقال ۴۲ اینچ دامغان – کیاسر – نکا در هفته دولت سال آینده خبر داد و افزود: با اجرای این خط انتقال، روزانه ۴۰ میلیون مترمکعب گاز به مازندران تزریق و نگرانی مازندرانی ها برای همیشه مرتفع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران طول این خط انتقال را ۱۷۰ کیلومتر و اعتبار آن را یکهزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: پایداری گاز و حفظ محیط زیست از مزایای اجرای این پروژه بوده و در این راستا ۱۶۱ روستای مسیر و شهر کیاسر گازدار می شوند.

ابراهیم زاده در پاسخ به پرسش قدس آنلاین مبنی بر مشکلات زیست محیطی و کمبود اعتبارات این پروژه، توضیح داد: خط انتقال ساری - کیاسر- نکا مشکل اعتباری و زیست محیطی ندارد.

وی با بیان اینکه مردم، صنایع و دستگاه های اجرایی، ۱۵۱ میلیارد تومان به شرکت گاز بدهکارند، یادآور شد: متاسفانه همکاران ما در وصول مطالبات قصور کردند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران در پاسخ به این سوال که گاز گران است یا خیر، هزینه تامین هر مترمکعب گاز را ۳۵۰ تومان اعلام و گفت: تنها ۱۰۰ تومان برای هر مترمکعب از مردم دریافت می شود.

ابراهیم زاده اضافه کرد: برای گازرسانی به هر مشترک شهر آلاشت ۳۰ میلیون تومان هزینه شده می گردد و این اقدام تنها برای رفاه و آسایش مردم اتفاق افتاده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.