بیرجند- فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: انقلاب اسلامی انقلابی است که بنیان طاغوت را برچید و آن را به بنیان فرهنگی تبدیل کرد و نقش فرهنگیان در تداوم انقلاب اسلامی به عنوان فرماندهان جنگ نرم نقشی سنگین است.

 انقلاب اسلامی بنیان طاغوت را برچید و آن را به بنیان فرهنگی تبدیل کرد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ علی قاسمی ظهر پنج شنبه در مجمع عالی بسیج فرهنگیان خراسان جنوبی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در زمینه انقلابیگری تاکنون سخنان زیادی را بیان داشتند .

وی با بیان اینکه فرهنگیان در پیروی انقلاب نقش زیادی داشته و امروز فرماندهان جنگ نرم هستند، افزود: بسیج یک نهادی انقلابی است و انقلابی بودن وظایف زیادی دارد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: انقلابی بودن یعنی مسئولیت پذیری افراد باید بیشتر باشد و افرادی که دربخش‌های مختلف آموزش وپرورش نقش دارند مسئولیت‌ها را به خوبی درک کنند  زیرا مسئولیت، تعهدی است که بر دوش ما نهاده شده است.

قاسمی افزود: انقلابیگری یعنی بی تفاوت نبودن به سرنوشت دانش آموزان و انقلابی بودن یعنی اینکه باید بتوانیم در برابر سختی‌ها ومشکلات تحمل داشته باشیم زیرا انقلاب اسلامی تحولی شگرف در طول تاریخ ایجاد کرد.

وی به دیگر خصوصیات انقلابی بودن اشاره کرد و اظهار داشت: در برابر تمامی سختی‌ها ایستادن، مراقب بودن، در برابر دشمنانی که قصد ضربه زدن به کشور را دارندفرد انقلابی باید بیدار باشد و غفلت نکند  و از دیگر خصلتهای انقلابی بودن نترس بودن است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: جهاد اکبر در برابر زیاده خواهی‌های زورگویان و خواسته‌های ناحق استکبار، و نپذیرفتن  ظلم و سختی، امر به معروف و نهی از منکر کردن  است و این وظیفه همه ما است تا امربه معروف و نهی ازمنکر را در جامعه ترویج دهیم.

قاسمی با بیان اینکه فرد انقلابی باید دغدغه اجتماعی داشته باشد، افزود: امروز دفاع همه جانبه جنگ نرم دشمن نفوذ در جایگاه فرهنگی، سیاسی شده و ما باید در برابر ان امر ساده زیست باشیم زیرا ساده زیستی آن چیزی است که ما از آن فاصله گرفتیم  ویکی از خواسته‌های امام این است که مردم در انقلاب ساده زیست باشند .

وی بیان داشت: نباید فاصله طبقاتی ایجاد شود وعمل کردن به موقع و تشخیص درست از دیگر ویژگی‌های یک مدیر انقلابی است .

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: در ایران اسلامی دو حزب وجود دارد که یکی حزب الله ودیگری حزب شیطان است که ۹۸ درصد از مردم ایران عضو حزب الله و تنها دو درصد پیرو شیطان هستند.

قاسمی افزود: حزب شیطان همیشه از حزب الله شکست خورده و دشمن هم همیشه تلاش کرده تا از این طریق بین ملت ایران رخنه وارد کند که همیشه باید هوشیار باشیم.

وی با بیان اینکه بسیج فرهنگیان نباید جلوی نظام بایستد، اظهار داشت: بسیج فرهنگیان باید تلاش کند سبب تقویت نظام شود زیرا باید انسجام، وحدت حول نظام باشد .

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: انقلاب اسلامی انقلابی است که بنیان طاغوت را برچید و آن را به بنیان فرهنگی تبدیل کرد که نقش فرهنگیان در تداوم انقلاب اسلامی به عنوان فرماندهان جنگ نرم نقشی سنگین است.

قاسمی  افزود: فرهنگیان باید روحیه انقلابی خود را حفظ کنند، تا نسلی پرشور انقلابی را به جامعه تحویل دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.