بیرجند- تولیت آستان قدس رضوی حساسیت سنجی وافراطی‌زدایی را دو راهبرد استکبار در برخورد با جوامع اسلامی معرفی کرد و گفت: امروز کم اهمیت نشان دادن منکرات یکی از سیاست‌های دشمن برای حساسیت زدایی از کشورهای اسلامی است.

سیاست دشمن حساسیت زدایی از کشور های اسلامی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ازبیرجند، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی عصر پنج شنبه دریادواره شهدای مدافع حرم در مسجد محمدرسول الله شهر اسدیه مرکز شهرستان درمیان که با حضور اقشار مختلف شیعه وسنی این شهرستان برگزار شد اظهارداشت: ملت مسلمان ایران در برابر ظلم نسبت به سایر مسلمانان نمی‌تواند بی‌تفاوت شد و این یک راهبرد اساسی برای انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: مردم سرزمین درمیان را مرزبانان متدین و ولایت‌مداری خواند که ضمن حفظ هویت وحدت به الگویی از انسجام برای دیگران تبدیل شده‌اند.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان اندیشه و عمل انقلابی را مصون‌ساز کشور در برابر تهدیدها معرفی و اظهار داشت: آنچه که کشور ما را در برابر تهدیدات حفظ کرد و باعث شد شهدای گرانقدر با آگاهی در برابر ظلم و استکبار برخیزند، همین روحیه و اندیشه انقلابی بود.

آیت الله رئیسی روحیه انقلابی مردم را یکی از مؤلفه‌های قدرت نظام اسلامی دانست وگفت: آنچه باعث برتری و عزت کشور ما بوده، حفظ روحیه اتکاء به خداوند، اعتماد به نفس، ولایت‌مداری و اندیشه انقلابی است و آنچه باعث شکست و ذلت دشمن شده، پشت کردن به خدا و قوانین الهی است.

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: مغرب زمین بیش از۴۰۰ سال است که با دین مبارزه می‌کند و امام راحل با انقلاب اسلامی در برابر این سیاست ضد دینی استکبار ایستاد و تفکر سیاست توأم با دیانت را بار دیگر در جهان احیاء کرد.

آیت الله رئیسی افزود: سیاست جمهوری اسلامی ازهمان ابتدا مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم بوده است. در همان ابتدای انقلاب، امام(ره) قدس را پاره تن اسلام خواندند و امت اسلامی را به تن واحده تشبیه کردند.

نماینده استان خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه راهبرد امروز انقلاب اسلامی وحدت و یکپارچگی و راهبرد استکبار تفرقه‌انگیزی و فتنه است، عنوان کرد: راهبرد دشمن این است که گروه‌های تروریستی را ایجاد کند و به جان ملت‌های مسلمان بیاندازد.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان  اظهار داشت: امروز سیاست مداران آمریکا رسما اعلام می‌کنند که القاعده و داعش را ما ساخته‌ایم و گروه‌های تکفیری را تجهیز کرده‌ایم و این سخنی است که سال‌ها رهبری معظم به ملت متدین ایران یادآوری می‌کنند.

آیت الله رئیسی بزرگترین و اصلی‌ترین دشمن اسلام را آمریکا خواند و گفت:جریانات داعشی و تکفیری جاهلانی دست ساخته استکبار هستند و به هیچ عنوان نمی‌توان آن‌ها را مسلمان دانست. آنان تنها خود را پشت پرچم لاالاالله پنهان کرده‌اند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانیت تصریح کرد: بالاترین تعداد شهید در میان اصناف کشور مربوط به صنف روحانیت است و این موضوع حکایت از آن دارد که روحانیت شیعه از پیشگامان و پیش قراولان ایثار و شهادت هستند.

وی بیان کرد: امروز این وظیفه بر دوش آحاد مردم ایران است که با بصیرت، حق مداری و عدالت محوری، انقلابی بیندیشند و انقلابی عمل کنند زیرا آنچه می‌تواند به کشور صیانت بخشد و ما را در برابر انواع خطرات نفوذ حفظ کند، اندیشه انقلابی است.

تولیت آستان قدس رضوی حساسیت سنجی و افراطی‌زدایی را دو راهبرد استکبار در برخورد با جوامع اسلامی معرفی کرد و گفت: امروز کم اهمیت نشان دادن منکرات یکی از سیاست‌های دشمن برای حساسیت زدایی از کشورهای اسلامی است.

آیت الله رئیسی گفت: برای استکبار بسیار حائز اهمیت است که میزان انگیزه، حساسیت، برخورد و عکس العمل مسلمانان در برابر یک منکر را بدانند و بسنجند. چرا که با این سنجش می‌توانند برنامه‌های آینده خود را براساس نوع واکنش و کیفیت عکس العمل مسلمانان تنظیم کنند.

نماینده استان خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری گفت: یک انسان قلم به مزد به ساحت قدسی نبی اکرم(ص) اهانت می‌کند تا ببیند مسلمانان چه عکس العملی نشان می‌دهند، اگر جامعه اسلامی بی‌تفاوت بود یک گام جلوتر می‌گذارند.

وی بابیان اینکه صیانت ازانقلاب واطاعت از ولایت فقیه دوویژگی مشترک وصیت نامه شهدا است اظهار داشت:  شهداء خون خود را نثار کردند تا این ملت دچار ذلت و خواری نشود و با خون خود بیداری اسلامی را رقم زدند ودرس ایثار رشادت ومقاومت را به ملت ها آموختند.

آیت الله رئیسی افزود: آنچه کشور را در برابر تهدیدات صیانت می کند اندیشه انقلابی و همین روحیه انقلابی سبب شد تا جوانان ما به جبهه های نبرد حق علیه باطل کشیده و خیلی از انها شهید شوند.

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: این روحیه انقلابی از رهبر کبیر انقلاب نشات گرفته چرا که ایشان همواره عالم را محضر خدا می دانست.

وی بیان کرد: دشمن با راه اندازی و پشتیبانی گروهک هایی نظیر داعش قصد ضربه زدن به اسلام رادارد و امریکا و انگلیس با سواستفاده از ساده لوحی عده ای گروهک‌ها را بوجود می‌اورند و با پرچم اسلام قصد ضربه زدن به اسلام را دارند انها نمی‌خواهند عزت مسلمانان را ببینند.

آیت الله رئیسی افزود: مردم ولایی شیعه و سنی شهرستان درمیان با بصیرت همیشه در صحنه ها بودند و وحدت و همدلی و امنیت را مدیون خون شهدا و انقلاب اسلامی هستیم.

تولیت آستان قدس رضوی گفت:‌۴۰ نقطه ازاستان خراسان جنوبی که با مشکلات کم آبی مواجه هستند، شناسایی و اقدامات برای رفع مشکلات آن‌ها آغاز شده است

نماینده استان خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ۲۲ بهمن تاکید کرد: مردم بصیر همچنان که در سال ۵۷ با موضع انقلابی خود دشمن را ناامید کردند فردا در روز ۲۲ بهمن نیز باردیگر با حضور پرشور خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و مخصوصا رییس جمهور جدید امریکا خواهند زد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.