عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بخش انتهای بلوار شهرک پردیسان از محدوده خارج بوده که باید روشنایی آن درست شود و این کار باید در دستور کار قرار گیرد

رفع مشکلات برق پردیسان در دستور کار قرار گیرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، احمد امیرآبادی عصر امروز در افتتاحیه و بهره‌برداری از طرح‌های پست و خطوط فوق توزیع استان که در سالن همایش‌های شهرک صنعتی شکوهیه قم برگزار شد اظهار داشت: در استان قم به پست‌های انتقال 400، 230 و شش پست 63 نیاز مبرم داریم که با کمک مسئولان امیدواریم بتوانیم این پست‌ها را در سال‌های آینده افتتاح کنیم.

وی افزود: پیشرفت‌های خوبی را در این عرصه مشاهده کرده‌ایم که اگر می‌خواهیم با وضعیت قبل از انقلاب مقایسه کنیم قابل قیاس نیست و این از برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: منطقه هشت استان قم که بیش از 120 هزار نفر در آن ساکن هستند در دو نوبت صبح و عصر دارای ترافیک شدید است.

وی با اشاره به اینکه باید یک فکری برای روشنایی بلوار شهرک پردیسان شود، تصریح کرد: با احداث بلواری از سوی شهرداری درصدی از مشکلات حل شد، اما بخش انتهای بلوار شهرک پردیسان از محدوده خارج بوده که باید روشنایی آن درست شود و این کار باید در دستور کار قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.