کرمان - رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس در زمینه کشاورزی، صنعتی و رونق تولید مصوبات خوبی در برنامه ششم داشتند، بویژه نمایندگان استان کرمان که از نمایندگان فعال مجلس هستند.

سال های آینده سال شکوفایی اقتصاد کرمان خواهد بود

به گزارش قدس آنلاین، علی لاریجانی دربدو ورود به کرمان در جمع خبرنگاران گفت: در بودجه سال ۹۶ روی این نکته تاکید کردیم و مصوبه مجلس شورای اسلامی در بودجه محقق شده است.

وی ادامه داد: این استان در اقتصاد مقاومتی فعالیت خوبی داشته و مسئولان کرمان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی موفق بوده اند.

وی با بیان اینکه این سفر برای عرض ادب به مردم کرمان انجام شده که در مسیر انقلاب تلاشگر بودند و شخصیت های مهمی از استان کرمان در پیروزی انقلاب نقش داشته اند اظهار کرد: برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور در جمع مردم به استان کرمان سفر کرده ام.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این سفر از تعدادی از پروژه های عمرانی این استان بازدید و عملیات اجرایی چند کارخانه بزرگ در کرمان آغاز می شود.

وی با اشاره به برگزاری نشست اقتصاد مقاومتی در کرمان گفت: مشکلات طرح های اقتصادی این استان در این نشست بررسی و نیازها برای حمایت در سطح ملی بررسی می شود.

وی اظهار کرد: نمایندگان مجلس در زمینه کشاورزی، صنعتی و رونق تولید مصوبات خوبی در برنامه ششم داشتند، بویژه نمایندگان استان کرمان که از نمایندگان فعال مجلس هستند.

لاریجانی گفت: تمهیدات خوبی در برنامه ششم برای آبادانی استانها اندیشیده شده است.

وی گفت: با اقدامی که در سازندگی توسط استاندار و تیم وی در استان کرمان آغاز شده، سال های آینده سال شکوفایی اقتصاد کرمان خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.