زاهدان- رئیس دفتر رئیس جمهوری روز جمعه طی سفر به سیستان و بلوچستان در مراسم افتتاح مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی حافظ در زاهدان اظهار کرد: وظیفه دولت تامین امنیت زیرساخت ها و ایجاد فضاهای مناسب کسب و کار است که بخش خصوصی بتواند با ابتکار و سرمایه گذاری زمینه رشد را فراهم کند.

تامین امنیت زیرساخت ها و ایجاد فضاهای مناسب کسب و کار وظیفه دولت است

به گزارش قدس آنلاین، محمد نهاوندیان گفت: ما اقتصاد مقاومتی را تحقق زمینه ای برای شکوفایی ظرفیت های داخلی و استفاده از فرصت های بین المللی می دانیم.

رئیس دفتر رئیس جمهوری با بیان اینکه رویکرد درون زا و برون گرا را چراغ راه خود قرار داده ایم گفت: از ۱۰ تا ۲۰ سال قبل مسائل مربوط به سیستان و بلوچستان را در تمام سمت هایی که داشتم دنبال کرده ام.

وی افزود:  این اطمینان را می دهم که رویکرد کسب و کار برای سرمایه گذاری ادامه پیدا خواهد کرد و دولت با تمام توان از سرمایه گذاران حمایت می کند.

نهاوندیان ابراز کرد: الحمدلله هم در حسن روابط با جهان توانستیم گام های مثبتی برداریم و هم در راه اندازی واحدهای تولیدی اقدامات خوبی انجام شده است.

گفتنی است  افتتاح پروژه های شهرداری زاهدان، دیدار با آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان، شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن زاهدان، سخنرانی در مصلای قدس این شهرستان، بازدید از پروژه گازرسانی به زاهدان و حضور در نشست خبری با اصحاب رسانه از مهمترین برنامه های سفر رئیس دفتر رئیس جمهوری به این استان است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.